W wydanym stanowisku Advertising Standards Authority (ASA) stwierdza, że londyński klub "wykorzystywał niedoświadczenie lub łatwowierność konsumentów, trywializując inwestycje w aktywa kryptowalutowe, wprowadzając ich w błąd co do ryzyka inwestycji i nie dając jasno do zrozumienia, że 'token' był aktywem kryptowalutowym".
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cyberprzestepcy-fractal-nft-hakerzy ##
Arsenal Londyn: starannie kierowaliśmy komunikację
- Bardzo poważnie podchodzimy do naszych obowiązków związanych z marketingiem skierowanym do fanów. Starannie rozważyliśmy komunikację z fanami dotyczącą naszych promocji i dostarczyliśmy informacje dotyczące ryzyka finansowego - stwierdzono w oświadczeniu Arsenalu.
Klub w wydanym stanowisku dodał, że będzie starał się uzyskać niezależną ocenę orzeczenia "w celu uzyskania większej jasności na temat obecnego stanowiska ASA".

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kryptowaluta-fan-squid-game-oszustwo-jej-tworcy-znikneli-z-wielkimi-pieniedzmi ##
ASA zakwestionowała dwie reklamy „tokenów kibica” Arsenalu Londyn. Pierwszą opublikowano w sierpniu br. z podpisem „$AFC Fan Token: Wszystko, co musisz wiedzieć”. Druga trafiła na profil klubu na Facebooku z hasłem „$AFC już teraz na żywo”. Na fanpage zadano kibicom pytanie „Jaką piosenkę chcesz usłyszeć, gdy wygramy? Pobierz aplikację Socios, aby odebrać swój token i zagłosuj”.











