Arskom Group wydawcą „FourFourTwo”, zmiany w magazynie

Wydawnictwo Arskom Group zostało nowym wydawcą miesięcznika o piłce nożnej „FourFourTwo”. Od wydania wrześniowego tytuł został zmieniony - zyskał nowe działy, niższą cenę, a w planach są szerokie działania promocyjne.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Arskom Group pozyskało licencję na wydawanie „FourFourTwo” od brytyjskiego wydawnictwa Haymarket Media Group. Dotąd jego wydawcą w Polsce była spółka Ginza Media Group, która magazyn wprowadziła na rynek w połowie 2010 roku (więcej na ten temat).

- Tytuł znakomicie przyjął się na polskim rynku, o czym świadczy stale rosnąca liczba wiernych czytelników, w szczególności z grup wiekowych 18-24 i 25-34. Po Euro 2012 wyznaczyliśmy sobie nowe, jeszcze bardziej ambitne cele sprzedażowe. „FourFourTwo” jest uznaną marką na całym świecie, czego dowodem jest sprzedaż blisko 100 000 egzemplarzy edycji głównej co miesiąc. Chcielibyśmy chociaż w połowie nawiązać do sukcesu angielskiego wydania - mówi Wojciech Szaniawski, który pozostaje redaktorem naczelnym „FourFourTwo” i będzie nadzorował wszystkie procesy związane z magazynem.

Od wydania wrześniowego w miesięczniku wprowadzono nowe działy: „Podróże” (traktujący o najciekawszych kierunkach na piłkarskie wakacje), „Wirtualna gra” (poświęcony grom komputerowym), a także rozszerzono dział treningowy „Performance” z fachowymi poradami od gwiazd sportu. Numer ukazał się w nakładzie wynoszącym 30 tys. egz. i w cenie 5,90 zł, czyli niższej o 1 zł od dotychczasowej.

Nowy wydawca zapowiada szerokie działania promocyjne, które realizowane będą pod hasłem „Najbardziej oryginalny magazyn piłkarski na rynku. Co miesiąc z dodatkiem dobrej zabawy!”. Tytuł promowany będzie w internecie - w serwisie kadra.pl i w innych witrynach o piłce nożnej. Zwiększone zostaną też działania w Onecie, który pozostaje partnerem pisma. Agencja ArskomPr będąca częścią ArskomGroup przygotowała również kampanię marketingu wirusowego z wykorzystaniem największych portali społecznościowych. Wydawca współpracować będzie w zakresie promocji także z kanałami Eurosport i Sportklub.

W IV kwartale br. Arskom Group uruchomi nową stronę internetową tytułu, a także udostępni polską wersję aplikacji mobilnej FourFourTwo Stats Zone.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+