Wszyscy czterej pracownicy rozpoczęli pracę w agencji na nowo utworzonych stanowiskach, wzmacniając zespół ze względu na nowe projekty takie jak „Puchar 1000 Goli” (realizowany we współpracy z Polskim Związkiem Piłki Nożnej) czy kampanie mediowo-influencerskie dla takich marek jak KFC, Oshee czy Blik. Będą wspomagać zespół w zakresie influencer marketingu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/sport-brokers-broker-meczyki-pl ##
Czterech nowych pracowników Arskom Sport Brokers
Kamil Lewandowski dołączył do agencji, przechodząc z Shark Agency, gdzie był account managerem, realizując współprace m.in. z firmami takimi jak Totalizator Sportowy, STS czy Fortuna. W Arskom Sport Brokers zajmuje się obsługą projektów, w których przewidziany jest udział ambasadorów lub mediów sportowych z portfolio agencji.

Karol Radzikowski wzmocnił dział sprzedażowy firmy. W pracy skupi się na sprzedaży usług agencji partnerskiej Spotlight Agency i nowych produktów. Wcześniej pracował dla legalnego bukmachera Etoto oraz w dziale sprzedaży sportowej Agory.
Karol Sobczyński jako product specialist zajmuje się prowadzeniem komunikacji w social mediach dla klientów ze szczególnym uwzględnieniem TikToka. W Arskom Sport Brokers będzie wspierać twórców w zakresie startu i skutecznego rozwoju komunikacji w tym kanale.
Szymon Wojda jako junior account executive został włączony przede wszystkim do działań projektowych na rzecz klientów agencji. Wojda pierwsze kroki w marketingu sportowym stawiał w Legii Warszawa, gdzie m.in. pełnił obowiązki rzecznika prasowego sekcji koszykarskiej tego klubu.











