“Art & Business” odświeżone i z nowym naczelnym

Marcowy numer miesięcznika “Art & Business” (Abbey House) ukazał się 21 marca br. ze zmienioną zawartością, większą liczbą stron i większym nakładzie. Tytuł zyskał też nowego redaktora naczelnego, którym został Bogusław Deptuła.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W magazynie rozbudowane i zmienione graficznie zostały kolumny “Warto wiedzieć” i “Warto zobaczyć”. W piśmie pojawiła się też sekcja “Wyjątkowi”, w której znaleźć można wywiady Jarosława Skocznia z osobowościami biznesu oraz sztuki. Liczba stron miesięcznika zwiększona została do 240 stron, zaś nakład wyniósł 14 tys. egz. (dotychczas 10 tys. egz.). Bez zmian pozostała cena tytułu (16 zł).

Bogusław Deptuła na stanowisku redaktora naczelnego “Art & Business” zastąpił Katarzynę Włodarską, która rozstała się z redakcją. Deptuła jest krytykiem sztuki, w przeszłości był dziennikarzem “Rzeczpospolitej”, współpracował też z TVP Kultura.

W najbliższych tygodniach “Art & Business” w wydaniu anglojęzycznym zadebiutuje także na rynkach zagranicznych m.in. w Berlinie, Londynie i Nowym Jorku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji