W magazynie rozbudowane i zmienione graficznie zostały kolumny “Warto wiedzieć” i “Warto zobaczyć”. W piśmie pojawiła się też sekcja “Wyjątkowi”, w której znaleźć można wywiady Jarosława Skocznia z osobowościami biznesu oraz sztuki. Liczba stron miesięcznika zwiększona została do 240 stron, zaś nakład wyniósł 14 tys. egz. (dotychczas 10 tys. egz.). Bez zmian pozostała cena tytułu (16 zł).
Bogusław Deptuła na stanowisku redaktora naczelnego “Art & Business” zastąpił Katarzynę Włodarską, która rozstała się z redakcją. Deptuła jest krytykiem sztuki, w przeszłości był dziennikarzem “Rzeczpospolitej”, współpracował też z TVP Kultura.
W najbliższych tygodniach “Art & Business” w wydaniu anglojęzycznym zadebiutuje także na rynkach zagranicznych m.in. w Berlinie, Londynie i Nowym Jorku.












