Artegence ponownie dla Gorącego Kubka

Pod koniec stycznia ruszyła zimowa edycja kampanii "Tego mi trzeba"dla marki Knorr Gorący Kubek. Agencja interaktywna Artegence już poraz czwarty odpowiedzialna jest za całość działań dla marki winternecie.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii Artegence zbudowała wirtualny Dom GorącegoKubka. Pod adresem www.tegomitrzeba.pl można gozwiedzić i spróbować swoich sił w grze online. Dzięki zdobytympunktom internauci mają możliwość wygrać codziennie 5 bonów nazakupy w Empiku o wartości 50 zł oraz 15 termosów. Zbierającwskazówki pozostawione w pokojach i rozwiązując zadania rośnieszansa na jeden z 3 bonów o wartości 8 tys. zł na wymarzonywyjazd.

Celem kampanii jest przedstawienie produktu "Gorący Kubek" jakoidealnej, rozgrzewającej i zaspokajającej pierwszy głód przekąskina czas jesienno-zimowej aury.

Reklamy przygotowane przez Artegence pojawią się na portalachOnet.pl, Wp.pl, o2.pl, Gazeta.pl i nasza-klasa.pl oraz na wybranychserwisach zrzeszonych w sieciach Adnet, IDMnet i ARBOmedia.Kampania potrwa do końca lutego.

Za dobór powierzchni reklamowej odpowiada dom mediowyOmnicomMediaGroup.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"