Artur Barciś jako 1 proc. podatku w kampanii Banków Żywności (wideo)

Rozpoczęła się kampania zachęcająca do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Federacji Polskich Banków Żywności. Twarzą akcji – przygotowanej przez federację wspólnie z agencją RoToCo i studiem Odeon – jest aktor Artur Barciś.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii Federacji Polskich Banków Żywności wykorzystywane są dwa spoty z udziałem Artura Barcisia. W pierwszym aktor prezentuje poszczególne projekty realizowane przez federację, a w drugim wciela się w rolę… 1 proc. podatku. Wizerunek Barcisia znajduje się również na layoutach prasowych.

Celem akcji – prowadzonej pod hasłem „Nie zmarnuj swojego 1 proc.” – jest zachęcanie odbiorców do przekazania 1 proc. podatku na rzecz Banków Żywności. Kampania obejmuje telewizję (TV Puls), prasę („Rzeczpospolita”, „Tele Tydzień”, „Kurier TV”, dodatki do „Dziennika Gazety Prawnej” i „Gazety Wyborczej”, „Forum”, „Polityka”, „Detal Dziś”), internet oraz out of home (ekrany w supermarketach Carrefour oraz Piotr i Paweł, a także w warszawskim metrze).

Reklamy na potrzeby akcji przygotowały agencja RoToCo i studio filmowe Odeon, natomiast pozyskaniem i zakupem mediów Federacja Polskich Banków Żywności zajęła się we własnym zakresie. Kampania potrwa do końca kwietnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela