Artur Jankowski, który jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej, Wydziału Zarządzania i Marketingu w Nestlé pracuje od 2016 roku. Zaczynał od stanowiska dyrektora sprzedaży. Po trzech latach objął funkcję dyrektora dywizji Nutrition.
- Umiejętności biznesowe Artura, zorientowany na współpracę styl przywództwa, a także strategiczne spojrzenie znacząco przyczyniły się do rozwoju Nestlé w Polsce. Cechy te stawiają go w doskonałej pozycji do kontynuowania ambitnej drogi polskiego oddziału Nestlé jako organizacji z misją - czytamy w komunikacie.
Wcześniej pracował w Grupie Danone, w której pełnił kolejno funkcje dyrektora zakupów oraz dyrektora sprzedaży.
Nestlé jest jedną z największych na świecie i w Polsce firm w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio blisko 1600 produktów i prawie 70 marek, w tym m.in.: NESCAFĒ, WINIARY, GERBER, PRINCESSA, KIT KAT, LION, NESQUIK, NAŁĘCZOWIANKA oraz PURINA.

Nestlé działa na polskim rynku od 1993 roku. Firma zatrudnia aktualnie 5500 pracowników w 8 lokalizacjach.











