Artur Rojek, Miłosz Borycki, Andrzej Bochenek i Przemo Łukasik w kampanii „Śląskie! Tu pasuję” (wideo)

Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego rozpoczął kampanię pod hasłem „Śląskie! Tu pasuję” mającą zbudować wizerunek regionu jako miejsca najlepszego do życia i rozwoju. Spot na potrzeby akcji przygotowała agencja Gong.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Ambasadorami kampanii są znani mieszkańcy województwa śląskiego, m.in. muzyk i organizator OFF Festivalu Artur Rojek, raper Miłosz „Mioush” Borycki, kardiochirurg prof. Andrzej Bochenek oraz architekt i projektant Przemo Łukasik.

Akcja promocyjna ma zachęcić mieszkańców do pozostania w województwie, do powrotu tych, którzy wyjechali, ale i do przyjazdu ludzi, którzy szukają swojego miejsca na ziemi.

Działania marketingowe będą prowadzone do końca br. głównie w internecie (m.in. w social media). Na stronie tupasuje.pl znajdą się artykuły, wywiady oraz informacje dotyczące województwa. Ważnym elementem w kampanii jest także konkurs internetowy na najciekawszy wpis i zdjęcie dotyczące interesujących i wartych odwiedzenia miejsc lub wydarzeń w naszym regionie. Ponadto z udziałem internautów powstanie spis ciekawych miejsc, atrakcji turystycznych, muzeów, teatrów, obiektów przyrodniczych, kawiarni znajdujących się w województwie śląskim.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Gong.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska