Spot reklamowy z udziałem Artura Żmijewskiego powstał w okolicach Nowego Sącza i Limanowej - miejsca, w którym 40 lat temu powstała firma PPL Koral. Współczesne ujęcia nowosądecczyzny przeplatają się w reklamie z archiwalnymi ujęciami, wypełnionymi ciepłymi wspomnieniami z dzieciństwa.
W ostatniej scenie bohater dociera do rodzinnego domu, gdzie w ogrodzie czekają jego bliscy, którym w prezencie przekazuje lody familijne o „smaku jak dawniej”. Finałowa scena podkreśla hasło kampanii: „Bracia Koral, lody dla wszystkich, których kochamy.”
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/finalista-masterchef-prowadzi-na-youtube-kanal-braci-koral ##
- Tradycja, rodzina oraz polskie produkty to filary filozofii naszej firmy, dlatego chcieliśmy, aby ta symbolika przekazana została właśnie w spocie reklamowym. Długo szukaliśmy też aktora, który wcieliłby się w rolę naszego bohatera – Pan Artur doskonale rozumie naszą markę i dlatego jest niezwykle przekonujący - mówi Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu PPL Koral.

Reklama emitowana będzie w blokach reklamowych głównie w czasie tzw. prime time w formie spotów 30 sekundowych oraz 8 sekundowych bilbordów sponsorskich m.in. przy głównym wydaniu Wiadomości oraz Teleexpressu w TVP.
Za kreacją spotu odpowiada Film Grupa, natomiast kampanię ATL przygotował dział marketingu PPL Koral.
W przeszłości markę Bracia Koral reklamowali m.in. zmarły w 2017 roku Zbigniew Wodecki, Maryla Rodowicz, Daniel Olbrychski i Dorota Rabczewska.











