Nowe reklamy Kas Stefczyka z Arturem Żmijewskim informują, że obecnie można w Kasach pożyczyć bez poręczyciela nawet 100 tys. zł, a przy pożyczce w wysokości 3 tys. zł oprocentowanie wynosi 10 proc. Spoty telewizyjne pokazują, że dzięki takiej pożyczce można kupić samochód i meble.
Akcja od 3 grudnia jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Seriale, Polsat, Polsat Sport, Polsat Cafe, Polsat News, TV4, Polsat2, kanały z oferty Atmediów), 10 grudnia zacznie się w radiu (RMF FM, RMF Classic, RMF Maxxx), a ponadto obejmuje prasę (m.in. „Dziennik Gazeta Prawna”, „Fakt”, „Super Express”, „Przegląd Sportowy”, „Sport”, „Na Poważnie”, „Uważam Rze”) oraz placówki Kas Stefczyka (materiały poligraficzne, folie OWV na zewnątrz budynków).

Za kreację kampanii, realizację spotów radiowych oraz przygotowanie reklam graficznych odpowiada agencja Apella, zakupem mediów zajął się należący do niej dom mediowy, a spoty telewizyjne wyprodukowała firma Ursa Major.











