SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'1% Twojego podatku w każdym dobrym uczynku'

Agencja McCann Erickson i Universal McCann przygotowały po raz kolejny kampanię dla ZHP.

Kampania pod hasłem “1% Twojego podatku w każdym dobrym uczynku” rozpoczęła się w tym tygodniu i potrwa do końca miesiąca.

Jej celem jest zachęta do przekazania pieniędzy na Związek Harcerstwa Polskiego.

Za stronę kreatywną kampanii odpowiada agencja McCann Erickson, media zaplanował zespół Universal McCann.

Reklamy ukażą się w prasie (Gazeta Wyborcza, Metro, Newsweek, Polityka) oraz na portalu internetowym gazeta.pl. Spot radiowy będzie można usłyszeć na antenie  Radia ZET i Radiostacji. Dodatkowo wykorzystano niestandardowe media: nadruk na biletach w sieci kin Cinema City oraz sieć sklepów Tesco i ich radiowęzły.

Dołącz do dyskusji: '1% Twojego podatku w każdym dobrym uczynku'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl