2,1 mln abonentów platformy nc+ w 2016 roku. Przychody wzrosły o 2 proc.

Na koniec 2016 roku platforma nc+ miała 2,12 mln abonentów, czyli tyle samo ile było na koniec 2015 roku. Z kolei przychody zwiększyły się o 1,8 proc. do 492 mln euro.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
2,1 mln abonentów platformy nc+ w 2016 roku. Przychody wzrosły o 2 proc.

Platforma nc+, kontrolowana przez ITI Neovision należący do Grupy Canal+, na koniec grudnia ub.r. miała 2,119 mln abonentów. Jest to taka sama liczba odbiorców, jak na koniec grudnia poprzedniego roku - wynika z danych opublikowanych przez koncern Vivendi, które opracował portal Wirtualnemedia.pl.

Cała Grupa Canal+ w 2016 roku miała 14,43 mln subskrybentów. Globalny rynek pod tym względem w porównaniu do 2015 roku zwiększył się o 3,19 mln abonentów.

Tak duży wzrost liczby klientów koncern zawdzięcza uruchomieniu sześciu nowych pakietów oraz zawarciu umów z Free i Orange, co przełożyło się na napływ 2,93 mln nowych abonentów.

Ponadto w zeszłym roku dynamicznie rozwijało się portfolio klientów Canal+ na rynkach zagranicznych - łącznie przybyło ich 752 tys. (z czego 692 tys. na rynku afrykańskim).

Z kolei w macierzystej Francji portfolio subskrybentów zmniejszyło się o 492 tys. 

 

 

 

grafika

W 2016 roku platforma nc+ wypracowała 492 mln euro przychodów, co przy zastosowaniu sztywnego przelicznika kursowego, eliminującego efekty różnic kursowych, oznaczane jest jako wzrost o 2,2 proc. w porównaniu do wyników za poprzedni rok (500 mln na koniec grudnia 2015 r.).

Dla porównania, najdynamiczniej rozwijający się rynek afrykański, przyniósł Grupie 450 mln euro przychodu przy prawie 2,8 mln abonentów.

Przychody Grupy Canal+ wyniosły 5,253 mln euro, co przy zastosowaniu sztywnego przelicznika kursowego oznacza spadek o 4,2 proc. w porównaniu do 2015 roku.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day