2,6 mln widzów gali „25 lat disco polo” w TVP2. Dalszą część w Polo TV i TVP Rozrywka oglądało 1,1 mln osób

I i II część muzycznego widowiska „25 lat disco polo” na antenie TVP2 oglądało średnio 2,56 mln widzów. Stacja w czasie transmisji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Z kolei III część gali, emitowaną na antenach Polo TV i TVP Rozrywka, śledziło łącznie 1,12 mln osób.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
2,6 mln widzów gali „25 lat disco polo” w TVP2. Dalszą część w Polo TV i TVP Rozrywka oglądało 1,1 mln osób
fot. tvp

„25 lat disco polo” to widowisko muzyczne, które odbyło się na stadionie Polonii Warszawa w niedzielę, 25 czerwca br. I i II część koncertu na żywo oglądać można było w TVP2, z kolei III część imprezy była równocześnie transmitowana przez Polo TV i TVP Rozrywkę.

Pierwsze dwie części transmisji na antenie telewizyjnej Dwójki śledziło średnio 2,56 mln widzów, co przełożyło się na 19,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,83 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 18,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Większym zainteresowaniem cieszyła się druga część gali, którą śledziło średnio 2,94 mln widzów (z danych udostępnionych przez TVP wynika, że przynajmniej przez 10 sekund transmisję oglądało 5,45 mln osób). Z kolei pierwszą część oglądało średnio 2,14 mln osób (4,60 mln przez przynajmniej 10 sekund).

grafika

Najwyższą minutową widownię gala „25 lat disco polo” zanotowała pomiędzy godz. 22.18 a 22.19, kiedy oglądało ją 3,45 mln widzów (udział Dwójki w tym czasie wyniósł 27,3 proc.). W tym czasie na scenie występował Zenon Martyniuk i zespoł Akcent z hitową piosenką „Przez twe oczy zielone”.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/10-mln-widzow-przywitalo-nowy-rok-z-duzymi-imprezami-sylwestrowymi-w-telewizji ##

TVP2 w czasie emisji I i II części „25 lat disco polo” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął Polsat, nadający wówczas program kabaretowy i film fabularny, co przełożyło się na 10,94 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (pasmo filmowe; 9,32 proc.) oraz TVP2 (również filmy; 6,65 proc.).

grafika

Wysokie wyniki oglądalności zanotowała również III część gali, którą od godz. 22.25 oglądać można było na antenach Polo TV i TVP Rozrywka. W Polo TV transmisję śledziło średnio 815 tys. osób w 4+ (przełożyło się to na 8,4 proc. udziału w rynku; dane udostępnione przez ZPR Media), a w TVP Rozrywka - 306 tys. osób (SHR w 4+ na poziomie 3,2 proc.).

Łączna widownia widowiska na obu antenach wyniosła 1,12 mln osób (11,6 proc. udziału).

grafika

Podczas niedzielnego koncertu wystąpili m.in.: Zenon Martyniuk i zespół Akcent, Boys, Weekend, Classic, Bayer Full, Top One, Shazza oraz MIG. Za organizację i produkcję muzycznego wydarzenia odpowiadała Grupa ZPR Media, a TVP2 była partnerem strategicznym.

Podobny koncert odbył się 14 czerwca br. na Stadionie Wrocław. Muzyczne wydarzenie „Wrocław w rytmie disco” na żywo można było oglądać na antenach Polsatu oraz Disco Polo Music. Jak wynika z danych telemetrycznych udostępnionych przez nadawcę, średnia widownia tego koncertu w Polsacie wyniosła 2,6 mln osób (22,5 proc. udziału), a w Disco Polo Music - 400 tys. (5,2 proc. udziału).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana