393 tys. widzów programu „Motel Polska” w TVP1

Nowy program „Motel Polska” ogląda w TVP1 średnio 390 tys. widzów.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
393 tys. widzów programu „Motel Polska” w TVP1
Kadr z "Motelu Polska", fot. TVP VOD

Średnia widownia premierowych odcinków „Motelu Polska”, wyemitowanych w okresie od 17 września do 26 listopada 2020 roku wyniosła 393 tys. osób. Rynkowy udział TVP1 ukształtował się na poziomie 5,45 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,11 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w czwartki o godz. 23.00.

Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 523 tys. osób.

grafika

TVP1 w czasie emisji „Motelu Polska” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest TVN (9,51 proc.), drugi - Polsat (6,27 proc.), a czwarta - TVP2 (4,23 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest czwarta.

grafika

Gospodarzem audycji jest Jacek Łęski, który aktualnie prowadzi również „Alarm” w TVP1 i „O co chodzi” w TVP Info, a także współprowadzi „Studio Polska” w TVP Info.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/alarm-tvp1,7173201513371265a ##

W ostatnich dniach Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji otrzymała liczne skargi na program. Wśród zgłaszanych uwag znajdują się m.in. nawoływanie do przemocy i niski poziom audycji.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?