4Swiss w gronie klientów K2 Precise

Agencja K2 Precise (Grupa K2) rozpoczyna współpracę z marką 4Swiss - polskim producentem i dystrybutorem m.in. sprzętu gospodarstwa domowego. Agencja będzie odpowiedzialna za działania mające na celu wsparcie sprzedaży w kanale online.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4Swiss w gronie klientów K2 Precise

 - Współpraca z K2 Precise to milowy krok w rozwoju marki 4Swiss. Wierzymy, że wsparcie ze strony specjalistów agencji o tak dużym doświadczeniu pozwoli nam osiągać kolejne cele sprzedażowe i wizerunkowe – mówi Eliza Pawełczyk, marketing director w 4Swiss.

Zaplanowane przez K2 Precise kampanie w początkowej fazie będą obejmowały obszary social ads (Facebook, Instagram) oraz SEM. Aktywności te skoncentrowane będą na działaniach efektywnościowych, wspierających rozwój e-commerce marki 4Swiss.

Firma 4Swiss powstała w 2014 roku. Zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą detaliczną sprzętów AGD i nie tylko.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem