700 tys. Klientów mBanku

W ciągu roku liczba Klientów mBanku wzrosła o 45%

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Obecnie mBank obsługuje ponad 856 tys. rachunków, z czego 10% to rachunki mBIZNES (ich liczba wzrosła o 78% w porównaniu z październikiem 2003)

W ciągu ostatnich 12 miesięcy liczba Klientów mBanku wzrosła o 45%. Obecnie mBank obsługuje ponad 856 tys. rachunków, z czego 10% to rachunki mBIZNES (ich liczba wzrosła o 78% w porównaniu z październikiem 2003). „Na koniec br. liczba Klientów wzrośnie do 750 tys. i będą oni korzystać z 940 tys. rachunków.” - prognozuje Krzysztof Tworus, wicedyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej BRE Banku SA, odpowiedzialny za sprzedaż w mBanku.

Wartość depozytów zgromadzonych w mBanku to 2,8 mld zł, a aktywa zgromadzone w Supermarkecie Funduszy Inwestycyjnych przekroczyły 340 mln zł.

Rosnącym zainteresowaniem cieszy się Supermarket Funduszy Inwestycyjnych, z którego korzysta już 68 tys. Klientów.

„Do końca roku spodziewam się, iż ta liczba wzrośnie do około 75-80 tys.” - mówi Maciej Witkowski, szef rozwoju produktów inwestycyjnych w mBanku.

W tym roku zdecydowanie wzrosło zainteresowanie ofertą kredytową mBanku. Suma udzielonych kredytów wynosi obecnie 560 mln zł (wzrost o przeszło 383 mln zł w porównaniu z 2003), z czego aż 280 mln to kredyty w ramach mPLAN hipotecznego. Już prawie 18,5 tys. Klientów korzysta z karty kredytowej, a 20 tys. z kredytu odnawialnego w eKONCIE. Od połowy br. mBank oferuje Klientom również KREDYT ratalny plus, przyznawany szybko i bez poręczycieli.

W ramach współpracy z Generali T.U. S.A., mBank sprzedał już ponad 6 700 polis. Obecnie oferuje ubezpieczenia majątkowe, podróżne i NNW. W najbliższych miesiącach planuje dalszy intensywny rozwój oferty ubezpieczeniowej.

Od września br. w mBanku dostępne są również Indywidualne Konta Emerytalne w formie lokaty, funduszy inwestycyjnych oraz ubezpieczenia na życie z funduszem. Do tej pory z oferty mIKE skorzystało już ponad 1000 osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu