Abonenci sieci kablowych chcą płacić za pojedyncze kanały

71 procent abonentów kablówek w USA nie chce płacić za kanały,których nie ogląda.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kolejne 82 procent jest zdania, że obecnie ponoszone przez nichkoszty w tym zakresie są za wysokie - informuje serwis MarketingCharts, powołując się na dane firmy badawczej Zogby.

Abonenci sieci kablówek, którzy oglądają tylko kilka stacji zwykupionego pakietu, mają nadzieję, że pozytywnie zakończą siępodjęte przez Federalną Komisję ds. Komunikacji (FederalCommunications Commission - FCC) starania, aby dostawcy musieliudostępnić swoim odbiorcom tzw. system 'a la carte'. Umożliwiłobyto indywidualny zakup kanałów, który preferuje ponad połowabadanych, zamiast obecnie oferowanych pakietów.

Z badania Zogby wynika, że 52 procent abonentów sieci kablowychwolałoby samemu decydować, za jakie kanały płaci, w porównaniu do35 procent preferujących obecne zasady oraz 12 procentniezdecydowanych.

Operatorzy kablowi oraz stacje telewizyjne twierdzą, żewprowadzenie systemu 'a la carte' oznaczałoby brak możliwościdalszego funkcjonowania dla mniejszych i mniej znanych kanałów.Jednak 52 procent badanych stwierdziło, że taka możliwość nie jestdla nich zmartwieniem. Odmiennego zdania było 42 procentrespondentów.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]