Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali w VMLY&R

Adam Caban i Mikołaj Stefański objęli stanowiska associate creative directors i zarządzają dziewięcioosobową grupą kreatywną, która jest m.in. odpowiedzialna za całościową obsługę marki adidas w regionie CEE.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali w VMLY&R
Od lewej: Adam Caban i Mikołaj Stefański, fot. VML

Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R od 2019 roku, poprzednio na stanowiskach creative group head.

Obecnie dział kreacji VMLY&R dzieli się na 12 grup. Wśród klientów zespołu kreatywnego prowadzonego przez Adama Cabana i Mikołaja Stefańskiego znajdziemy m.in markę adidas.

Adam Caban  jest w agencji VMLY&R od października 2018 roku. Wcześniej był związany z 180heartbeats + Jung v Matt obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. Na swoim koncie ma nagrody KTR i Young Creatives.

Mikołaj Stefański do VMLY&R dołączył w maju 2019 roku. Doświadczenie zdobywał w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Kampania "Smart Bell" dla Axa Polska przyniosła mu srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions oraz nagrody w konkursach The One Show, Eurobest, Golden Drum i KTR.

Jako team kreatywny zrealizowali nagrodzoną złotem KTR kampanie  „Gdzie są nasze Patronki?" dla BNP Paribas.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały