SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali w VMLY&R

Adam Caban i Mikołaj Stefański objęli stanowiska associate creative directors i zarządzają dziewięcioosobową grupą kreatywną, która jest m.in. odpowiedzialna za całościową obsługę marki adidas w regionie CEE.

Od lewej: Adam Caban i Mikołaj Stefański, fot. VMLOd lewej: Adam Caban i Mikołaj Stefański, fot. VML

Adam Caban i Mikołaj Stefański pracują razem w VMLY&R od 2019 roku, poprzednio na stanowiskach creative group head.

Obecnie dział kreacji VMLY&R dzieli się na 12 grup. Wśród klientów zespołu kreatywnego prowadzonego przez Adama Cabana i Mikołaja Stefańskiego znajdziemy m.in markę adidas.

Adam Caban  jest w agencji VMLY&R od października 2018 roku. Wcześniej był związany z 180heartbeats + Jung v Matt obsługując Nike i realizując projekty dla HBO czy Canal+. Na swoim koncie ma nagrody KTR i Young Creatives.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Mikołaj Stefański do VMLY&R dołączył w maju 2019 roku. Doświadczenie zdobywał w Grey, FCB Warsaw, Change i DDB&tribal. Kampania "Smart Bell" dla Axa Polska przyniosła mu srebro i brąz na festiwalu Cannes Lions oraz nagrody w konkursach The One Show, Eurobest, Golden Drum i KTR.

Jako team kreatywny zrealizowali nagrodzoną złotem KTR kampanie  „Gdzie są nasze Patronki?" dla BNP Paribas.

 

Dołącz do dyskusji: Adam Caban i Mikołaj Stefański awansowali w VMLY&R

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl