SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Powstała Socialy - agencja marketingowa w modelu subskrypcji

Na rynku debiutuje startup marketingowo-technologiczny Socialy. Oferuje usługi marketingowe w modelu subskrypcji. Na czele Socialy stoi Maksymilian Rybicki.

Socialy oferuje kompleksową obsługę marketingową dostosowaną do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstw różnej wielkości, skupiając się głównie na małych i średnich firmach.

Obecnie Socialy proponuje dwie subskrypcje: prowadzenie mediów społecznościowych oraz bloga firmowego. W ramach każdej z tych usług klienci mogą wybrać jeden z trzech pakietów cenowych.

Socialy  - usługi marketingowe w subskrypcji

Socialy nie wymaga od klientów podpisywania długoterminowych umów. Rezygnacja z usług jest możliwa w każdej chwili bez ponoszenia dodatkowych kosztów - podano w komunikacie prasowym.

- Budując Socialy skupiliśmy się na maksymalnym uproszczeniu ścieżki współpracy oraz na eliminacji zbędnych procesów i tworzenia rozbudowanych briefów we współpracy z klientem, za które standardowe agencje często pobierają dodatkowe “fee”, ubierając to na fakturze w słowa wspólnej burzy mózgów, z której finalnie niewiele wynika - tłumaczy Maksymilian Rybicki, CEO i współzałożyciel Socialy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W Socialy można w kilka minut wykupić subskrypcję i w prosty sposób przekazać wszystkie niezbędne informacje za pomocą intuicyjnych formularzy startowych.

- Naszą misją jest inspirowanie do pozytywnych zmian w zakresie szeroko pojętego marketingu. Wierzymy, że poprzez naszą pracę, przyczyniamy się do podnoszenia standardów w branży, co przynosi korzyści zarówno dla naszych klientów, jak i dla całego sektora - dodaje Oliwia Uszakiewicz-Radtke, współzałożycielka Socialy.

W najbliższych planach Socialy jest poszerzenie oferty subskrypcji o kolejne usługi marketingowe. Obecnie startup tworzy czteroosobowy zespół i jest w trakcie poszukiwania inwestora. Operacyjną działalność prowadzi od czerwca br.

Dołącz do dyskusji: Powstała Socialy - agencja marketingowa w modelu subskrypcji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czyżby
A mi się wydawało, że wszystkie agencje działają w modelu subskrypcyjnym. Płacisz co miesiąc ustalone fee, a jak Ci się nie podoba, rozwiązujesz umowę i przestajesz. A w ramach umowy dostajesz treści i usługi zgodne z ustalonym zakresem.
odpowiedź
User
Joanna
a gdzie jest oznaczenie, że to materiał sponsorowany? Z tego co wiem, to Socialy jedynie potrafi wykłócać się klientami. Nie polecam. Każda inna agencja działa tak, że płacisz po zleceniu, nie musisz podpinać karty
odpowiedź