SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agnieszka Rynkowska członkiem zarządu T-Mobile Polska, Piotr Markowski szefem transformacji

T-Mobile Polska zapowiedział zmiany w kierownictwie firmy. Od 1 stycznia 2019 roku Agnieszka Rynkowska wejdzie w skład zarządu spółki i będzie odpowiadać za segment B2B. Z kolei Piotr Markowski, obecny dyrektor obszaru klientów biznesowych od marca obejmie nowe stanowisko szefa odpowiedzialnego za transformację T-Mobile Polska.

Piotr Markowski, Agnieszka Rynkowska, fot.: T-Mobile PolskaPiotr Markowski, Agnieszka Rynkowska, fot.: T-Mobile Polska

Agnieszka Rynkowska ma ponad 20-letnie doświadczenie w międzynarodowym biznesie. Przez ostatnie 5 lat związana była z polskim oddziałem Microsoftu, gdzie pełniła funkcję dyrektora marketingu i operacji i członka zarządu spółki, a wcześniej - dyrektora ds. strategii biznesowej.

Była również zatrudniona w Philips Lighting jako dyrektor marketingu w regionie Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie odpowiadała za działalność na 17 rynkach. Wcześniej pracowała na różnych stanowiskach kierowniczych w Orange / PTK Centertel i Ericsson.

Od 9 miesięcy działalnością segmentu biznesowego T-Mobile kieruje dyrektor pionu B2B Piotr Markowski, który będzie pełnił tę rolę do 31 marca br., jednocześnie wspierając Agnieszkę Rynkowską w ciągu pierwszych trzech miesięcy jej obecności w spółce.

Po 1 kwietnia Piotr Markowski obejmie nowe stanowisko transformation officera odpowiedzialnego za budowę doskonałości operacyjnej firmy oraz uproszczenie jej procesów, co w konsekwencji ma umożliwić stały wzrost satysfakcji klientów z usług i jakości obsługi. Transformation officer będzie raportował bezpośrednio do prezesa zarządu T-Mobile Polska.

Niedawno T-Mobile Polska uruchomił w naszym kraju pierwszą sieć mobilną pracującą w standardzie 5G. W trzecim kwartale br. operator osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Agnieszka Rynkowska członkiem zarządu T-Mobile Polska, Piotr Markowski szefem transformacji

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ludzie stad
Im więcej Polaków na szczycie tej firmy, tym usługi lepiej skrojone pod nasz rynek. I to najlepiej jeśli to będą goście w okolicach 50tki lub starsi. Bez odlotów emocjonalnych z super hiper nowoczesnymi i nikomu niepotrzebnymi rozwiązaniami. Dbać o stabilność sieci i trochę obniżać ceny dla użytkowników końcowych. I tak marka jest już w Polsce kojarzona z wysoką jakością, niech będzie coraz bardziej dostępna
odpowiedź