SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AHA u źródeł orzeźwienia Mazowszanki

Od początku lipca trwa kampania radiowa Mazowszanki przygotowana pod hasłem "U źródeł orzeźwienia"

Kampania została przygotowana przez agencję AHA, wybraną w połowie czerwca spośród innych agencji w drodze przetargu.

AHA przygotowała dla Mazowszanki platformę strategiczną oraz stworzyła brand claim: "U źródeł orzeźwienia".

Od 30 czerwca ruszyła kampania radiowa obejmująca emisję trzech spotów: "Orzeźwienie w pracy", "Orzeźwienie na drodze" i "Orzeźwienie w sklepie". Wszystkie spoty humorystycznie przedstawiają ludzi w sytuacjach, w których Mazowszanka przynosi im upragnione orzeźwienie. Jest zaskakująca, energetyzująca i jej łyk powoduje efekt zbliżony do niespodziewanej, chłodnej kąpieli.

Kampania ma na celu relaunch Mazowszanki w sezonie letnim. Działania mają uświadomić konsumentom zalety tej wody mineralnej pochodzącej z głęboko położonych źródeł. Łyk Mazowszanki orzeźwia, dodaje nowych sił witalnych, a przy tym posiada szereg walorów smakowych.

Działania reklamowe skierowane są do konsumentów powyżej 20 roku życia. Mają dotrzeć do wszystkich osób poszukujących źródeł orzeźwienia wszędzie tam, gdzie ich latem brakuje tzn. w miastach, sklepach, biurowcach i innych miejscach, gdzie doskwiera letni upał.

Kampania, prowadzona w radiostacjach ogólnopolskich i regionalnych, potrwa przez całe lato. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann Polska.

ESI Polska Sp. z o.o. prowadzi również marketing i dystrybucję innych marek wody mineralnej: Nałęczowianki, San Pellegrino, Perrier, Vittel.

Dołącz do dyskusji: AHA u źródeł orzeźwienia Mazowszanki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl