Amerykańscy marketerzy wydadzą na reklamy w podcastach prawie miliard dolarów

Wydatki reklamowe na podcasty w USA wyniosą w przyszłym roku 960 mld dolarów, a w 2022 roku miliard dolarów - szacuje agencja Magna Global (grupa IPG Mediabrands).

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Z szacunków agencji mediowej Magna Global wynika, że w ciągu ostatnich pięciu lat w USA podwoił się średni miesięczny czas słuchania podcastów.  W ciągu kolejnych pięciu zasięg tego medium wyniesie już 50 proc. populacji Stanów Zjednoczonych. Do 2023 roku przynajmniej jednej digitalowej audycji będzie słuchać 97 mln Amerykanów.

Z prognoz Magna Global wynika, że tempo wzrostu rynku podcastów w USA będzie utrzymywało się na dwucyfrowym poziomie ok. 11 proc. rocznie.

- Inteligentne głośniki i asystenci głosowi są coraz bardziej wszechobecne, stąd też łatwiej słuchać podcastów - ocenia Michelle Bovee, manager market intelligence w agencji Magna.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/apple-zainwestuje-we-wlasne-podcasty-prowadzi-rozmowy-z-producentami-i-tworcami-to-reakcja-na-zmiany-rynkowe5 ##

Reklama w podcastach będzie rosła

Zdaniem ekspertów Magna, do 2022 roku nakłady reklamowe na podcasty będą stanowiły 8,2 proc. wartego 16,2 mld dolarów rynku reklam audio (w tym roku to 3 proc.). Coraz więcej podcastów będzie poświęconych obszarom takim jak wiadomości, polityka, społeczeństwo i kultura. Słuchacze będą szukali przede wszystkim krótkich formatów, o długości do 15 minut, oceniają eksperci Magna.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?