Amica zwraca uwagę na los ukraińskich imigrantów w Polsce w kampanii "Amica for others"

Producent sprzętu AGD Amica po raz drugi prowadzi kampanię "Amica for others", która porusza temat imigrantów z Ukrainy w Polsce i ich samotność. Akcję przygotowała agencja C108.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Amica zwraca uwagę na los ukraińskich imigrantów w Polsce w kampanii "Amica for others"

W ramach kampanii przygotowano film „Z dala od domu”, w którym pokazane są trudy życia Ukraińców, którzy przyjeżdżają do pracy w Polsce. Materiał porusza problem ludzkiego wymiaru samotności.

Wideo emitowane jest w kinach i internecie od 26 grudnia 2019 r. – kiedy w Polsce kończy się okres świąteczny, a dla sąsiadów zza wschodniej granicy rozpoczyna czas przygotowań do świąt prawosławnych.

- Wszyscy żyjemy w niesamowitym pędzie, co powoduje, że otaczający nas ludzie znikają z naszego horyzontu. W ramach projektu „Amica for others” chcemy zmieniać naszą codzienność na lepsze, poczynając od relacji z osobami mieszkającymi drzwi obok. W poprzedniej edycji skupiliśmy się na osobach starszych i ich osamotnieniu, w aktualnej odsłonie chcemy wskazać na niemal milionową rzeszę niewidzialnych sąsiadów, jakimi są imigranci z Ukrainy, którzy pracują z nami, żyjąc z dala od domu i najbliższych - mówi Joanna Lewandowska, strategiczny menedżer ds. komunikacji marki Amica.

Druga edycja „Amica for others”

„Amica for others” jest częścią strategii marki „Amica for living”. Zakłada ona skupienie się na rzeczywistych potrzebach konsumentów i tworzenie rozwiązań jak najbardziej użytecznych oraz odpowiadających na te potrzeby.

Za koncepcję i realizację filmu w reżyserii Marcina Filipowicza odpowiada agencja C108. Film jest pierwszym z szeregu działań w ramach projektu poruszającego problem sąsiedzkiej integracji polsko-ukraińskiej, jakie Amica planuje zrealizować w przyszłym roku. Firmy zatrudnia blisko 400 osób pochodzenia ukraińskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej