SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

AMS SA poszerza paletę produktów

Od IV kwartału 2004 roku w ofercie AMS SA dostępna będzie nowa forma reklamy - reklama mobilna - powierzchnie na autobusach miejskich

Pierwszego września ruszyła kampania pilotażowa organizowana przez AMS dla TOK FM. Kampania jest zwieńczeniem okresu przygotowań do wprowadzenia nowego produktu do oferty AMS.

Reklama na autobusach obejmować będzie dwa typy powierzchni: busboard (bok) i fullback (tył autobusu). Reklamodawcy będą  mogli zakupić powierzchnie na ścianie bocznej, tylnej lub na obu ścianach jednocześnie.

"Jest to atrakcyjny dla naszych klientów produkt uzupełniający naszą dotychczasową ofertę. To jedna z niewielu na naszym rynku form reklamy mobilnej, która "podąża" za grupą celową." - mówi Piotr Matras, wiceprezes AMS odpowiedzialny za wdrożenie nowego produktu.

Oferta przygotowana na IV kwartał obejmuje reklamę na autobusach w Warszawie. Docelowo powierzchnie oferowane będą w ośmiu głównych miastach: w Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Warszawie,  Wrocławiu,  Trójmieście i Szczecinie. 

Reklamy będą drukowane w technice wielkoformatowego druku cyfrowego na specjalnych foliach. Technika druku i jakość materiałów gwarantuje wysokie walory estetyczne reklam.  Minimalny czas ekspozycji to jeden miesiąc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: AMS SA poszerza paletę produktów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl