Arkadiusz Krokowski digital directorem marek Play i UPC

Arkadiusz Krokowski został digital directorem marek Play i UPC Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Arkadiusz Krokowski digital directorem marek Play i UPC
Arkadiusz Krokowski, fot. LinkedIn

Krokowski na nowym stanowisku odpowiada za operacje cyfrowe zarówno dla Play, jak i UPC Polska.

W UPC Polska pracuje od ponad 6 lat. Przez pierwsze dwa lata był online marketing managerem. Przez ostatnie cztery lata pełnił funkcję online directora. Przed dołączeniem do UPC Polska pracował w Tchibo Warszawa jako senior e-commerce manager.

W latach 2007-2013 pracował w Netii zajmując kolejno stanowiska eCommunication & eCommerce managera oraz eCommerce managera. Przedtem zawodowo związany był z takimi firmami, jak Verlag Dashofer, Inproel.

Do czerwca br. digital directorem marki Play był Maciej Żyto.

Play kupił UPC Polska za 7 mld zł

Operator Play ogłoszone jesienią ub.r. kupno od koncernu Liberty Global 100 proc. udziałów firmy UPC Polska sfinalizował na początku kwietnia br. Zapłacił za 7,013 mld zł, z czego 5,5 mld zł pozyskał w grudniu z kredytu. Powołano nowy skład zarządu UPC Polska, prezesem został Jean Marc Harion.

UPC Polska w ub.r. osiągnął wzrost przychodów o 4,6 proc. do 454,8 mln dolarów i zysku netto z 58,4 do 82,6 mln dolarów. Na koniec roku operator miał 1,57 mln klientów, którym świadczył 3,35 mln jednostkowych usług (RGU).

Natomiast firma P4, operator sieci Play (należy też do niej Virgin Mobile Polska), na koniec marca br. miała 12,473 mln aktywnych użytkowników, o 344 tys. więcej niż kwartał wcześniej. Kwartalne przychody telekomu zmalały o 1,9 proc. do 1,773 mld zł, a zysk EBITDAaL - z 1,133 mld zł do 838 mln zł. Więcej

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"