Axel Springer dla Polonii

Nocna kampania w TVN24 skierowana do Polaków mieszkających za granicą.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo Axel Springer Polska zdecydowało się na wykupienie kampanii promującej elektroniczne wydania tygodnika Newsweek oraz miesięcznika Forbes w godzinach nocnych (00:00-05:00 ) w TVN 24.

- Taki nietypowy przedział czasowy podyktowany jest faktem, iż kampania skierowana jest tylko do widzów w USA, gdzie TVN24 jest również odbierany. Jest to pierwsza tego typu kampania - czytamy w komunikacie TVN 24.

Emisja spotów reklamowych potrwa trzy tygodnie: od 2 do 25 października.

Kampanie zaplanował i kupił dom mediowy - MediaCom.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?