SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii subskrypcji Wyborcza.pl

W grudniu zespół "Gazety Wyborczej" (Agora) zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem aktorki Barbary Kurdej-Szatan.

Article

Od początku grudnia 2022 r. trwa kampania świątecznej oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl. Promocja obowiązuje przez 12 tygodni przy płatności 4 zł z góry za 4 tygodnie. W ramach oferty nowi subskrybenci będą korzystać z pakietu Premium, pozwalającego na czytanie wszystkich treści na Wyborcza.pl, w tym materiałów z magazynów i tygodników "Wyborczej". Po upływie promocyjnych 12 tygodni użytkownicy zapłacą za dostęp do materiałów serwisu 36 zł (pobranie automatyczne co 4 tygodnie).

Barbara Kurdej-Szatan w reklamie subskrypcji Wyborcza.pl

Do skorzystania z świątecznej oferty Wyborcza.pl zachęca Barbara Kurdej-Szatan. Reklamy z jej udziałem można zobaczyć w kanałach digital (media społecznościowe Facebook i Instagram, sieć reklamy Google, kanały własne) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.  

- Barbara Kurdej-Szatan to rozpoznawalna i lubiana, ale też wyjątkowo autentyczna postać - mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu "Wyborczej". - To nie pierwsza promocyjna współpraca "Wyborczej" ze znanymi osobami i influencerami. Markę wspierali już wcześniej Artur Andrus czy Szczepan Twardoch - teraz postawiliśmy na osobę, która w mniej oczywisty sposób może kojarzyć się z naszym tytułem. Barbara Kurdej-Szatan ma jednak grono młodych, ambitnych i ciekawych świata odbiorców i to właśnie do nich przede wszystkim chcemy dotrzeć z naszym przekazem o specjalnej ofercie dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl - dodaje Markowski.

Świąteczna kampania oferty subskrypcji Wyborcza.pl została przygotowana przez dział marketingu "Wyborczej".

Pod koniec września br. „Gazeta Wyborcza” miała 293,9 tys. subskrypcji cyfrowych. To wzrost rok do roku o 12 proc., ale  jednocześnie o ok. 2 tys. mniej niż trzy miesiące wcześniej.

W tym tygodniu sąd umorzył sprawę Barbary Kurdej-Szatan, którą oskarżono w ubiegłym roku o znieważenie funkcjonariuszy Straży Granicznej przez zamieszczenie wpisu na Instagramie. Prokuratura Okręgowa w Warszawie zapowiada, że zaskarży tę decyzję. W listopadzie 2021 roku Kurdej-Szatan w wulgarnych słowach skomentowała zachowanie Straży Granicznej na pograniczu polsko-białoruskim.

Aktorka na przełomie roku zniknęła też z reklam sieci telekomunikacyjnej Play, w których przez prawie 10 lat razem z Maciejem Łagodzińskim grała pracowników salonu sprzedażowego odwiedzanego przez znane osoby. W br. Barbara Kurdej-Szatan pojawiła się jedynie w wizerunkowym spocie dotyczącym finału WOŚP, a w rozpoczętej niedawno kampanii promującej wspólną ofertę Play i UPC Polska nie występuje także Łagodziński, zastąpił go inny aktor.

Dołącz do dyskusji: Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii subskrypcji Wyborcza.pl

35 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dlecz
Właściwy człowiek na właściwym miejscu upadła aktorka w upadającej gazecie
odpowiedź
User
Ola
Ona powinna zniknac z przestrzeni medialnej.
odpowiedź
User
Ghoust
Do wiosny, po kolejnej, drastycznej podwyżce cen papieru ekonomiczne tsunami zmiecie wiele tytułów prasowych. Era prasy przechodzi powoli do historii.
odpowiedź