Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii subskrypcji Wyborcza.pl

W grudniu zespół "Gazety Wyborczej" (Agora) zachęca internautów do skorzystania ze specjalnej oferty na zakup subskrypcji Wyborcza.pl. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem aktorki Barbary Kurdej-Szatan.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Barbara Kurdej-Szatan w świątecznej kampanii subskrypcji Wyborcza.pl

Od początku grudnia 2022 r. trwa kampania świątecznej oferty subskrypcyjnej Wyborcza.pl. Promocja obowiązuje przez 12 tygodni przy płatności 4 zł z góry za 4 tygodnie. W ramach oferty nowi subskrybenci będą korzystać z pakietu Premium, pozwalającego na czytanie wszystkich treści na Wyborcza.pl, w tym materiałów z magazynów i tygodników "Wyborczej". Po upływie promocyjnych 12 tygodni użytkownicy zapłacą za dostęp do materiałów serwisu 36 zł (pobranie automatyczne co 4 tygodnie).

Barbara Kurdej-Szatan w reklamie subskrypcji Wyborcza.pl

Do skorzystania z świątecznej oferty Wyborcza.pl zachęca Barbara Kurdej-Szatan. Reklamy z jej udziałem można zobaczyć w kanałach digital (media społecznościowe Facebook i Instagram, sieć reklamy Google, kanały własne) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS.  

- Barbara Kurdej-Szatan to rozpoznawalna i lubiana, ale też wyjątkowo autentyczna postać - mówi Mateusz Markowski, zastępca dyrektora marketingu "Wyborczej". - To nie pierwsza promocyjna współpraca "Wyborczej" ze znanymi osobami i influencerami. Markę wspierali już wcześniej Artur Andrus czy Szczepan Twardoch - teraz postawiliśmy na osobę, która w mniej oczywisty sposób może kojarzyć się z naszym tytułem. Barbara Kurdej-Szatan ma jednak grono młodych, ambitnych i ciekawych świata odbiorców i to właśnie do nich przede wszystkim chcemy dotrzeć z naszym przekazem o specjalnej ofercie dla nowych subskrybentów Wyborcza.pl - dodaje Markowski.

Świąteczna kampania oferty subskrypcji Wyborcza.pl została przygotowana przez dział marketingu "Wyborczej".

Pod koniec września br. „Gazeta Wyborcza” miała 293,9 tys. subskrypcji cyfrowych. To wzrost rok do roku o 12 proc., ale  jednocześnie o ok. 2 tys. mniej niż trzy miesiące wcześniej.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/barbara-kurdej-szatan-straz-graniczna-wpis-instagram-przeprasza-znika-z-m-jak-milosc ##

W tym tygodniu sąd umorzył sprawę Barbary Kurdej-Szatan, którą oskarżono w ubiegłym roku o znieważenie funkcjonariuszy Straży Granicznej przez zamieszczenie wpisu na Instagramie. Prokuratura Okręgowa w Warszawie zapowiada, że zaskarży tę decyzję. W listopadzie 2021 roku Kurdej-Szatan w wulgarnych słowach skomentowała zachowanie Straży Granicznej na pograniczu polsko-białoruskim.

Aktorka na przełomie roku zniknęła też z reklam sieci telekomunikacyjnej Play, w których przez prawie 10 lat razem z Maciejem Łagodzińskim grała pracowników salonu sprzedażowego odwiedzanego przez znane osoby. W br. Barbara Kurdej-Szatan pojawiła się jedynie w wizerunkowym spocie dotyczącym finału WOŚP, a w rozpoczętej niedawno kampanii promującej wspólną ofertę Play i UPC Polska nie występuje także Łagodziński, zastąpił go inny aktor.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa