SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bartłomiej Trośniak: z Tradedoubler do Value Media

Bartłomiej Trośniak objął funkcję performance account managera w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler.

Bartłomiej TrośniakArticle

W Value Media Trośniak dołączył do zespołu Jakuba Ignaczaka. Jako performance account manager odpowiada za sprzedaż kampanii efektywnościowych klientów domu mediowego.

Poprzednio przez prawie cztery lata pracował w sieci afiliacyjnej Tradedoubler, ostatnio jako sales manager. Zajmował się w niej projektami new business oraz obsługą kluczowych klientów, głównie z branży finansowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Bartłomiej Trośniak: z Tradedoubler do Value Media

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl