„Bezcenne chwile” w kampanii Lufthansy

W radiu, prasie i internecie rozpoczyna się kampania Lufthansy reklamująca tanie przeloty w Europie. Akcja – przygotowana przez McCann Ericsson i MindShare Polska – przebiega pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Lufthansy podkreśla, że w ofercie tych linii do połowy kwietnia dostępne są w promocyjnych cenach bilety na loty do różnych miast europejskich, m.in. Brukseli, Frankfurtu, Mediolanu, Monachium, Londynu, Paryża i Rzymu. Przekaz  pod hasłem „Bezcenne chwile – produkt Lufthansy” jest oparty na wizerunku pasażerów.

grafika

Akcja jest prowadzona w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Metro”, „Rzeczpospolita”, „Polityka”, „Newsweek”), internecie (WP.pl, Onet.pl, Gazeta.pl) oraz radiu (RMF Classic, RMF Max, RMF FM, Radio Zet, PR Program 3 oraz wybrane stacje regionalne). Kreację kampanii – zaplanowanej do końca marca – przygotowała agencja McCann Erickson, natomiast za zakupem mediów zajął się dom mediowy MindShare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe