SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Empower yourself” - Mike Tyson medytuje w reklamie Black Energy Drink (wideo)

Rusza kolejna kampania napoju energetycznego Black Energy Drink (produkowanego prze FoodCare) z udziałem Mike’a Tysona. Akcja, autorstwa 2012 Agency i Zenith, jest realizowana pod hasłem „Empower yourself”.

Mike Tyson w reklamie Black Energy Drink Article

Spot z kampanii pokazuje, jak mężczyzna poznaje na imprezie piękną kobietę, ale traci kartkę z jej numerem telefonu. Wtedy dzwoni po pomoc do Mike’a Tysona, który medytuje, unosząc się nad basenem. Natychmiast pojawia się na miejscu w puszką Black Energy Drink i mówi chłopakowi, żeby sam sobie pomógł.

Akcja jest oparta na nowym haśle głównym marki Black Energy Drink - „Empower yourself”. - Insight odnoszący się do empowermentu, na którym budujemy nową komunikację marki, jest bliski firmie i jej właścicielowi - on jest żywym dowodem na odwagę. Insight jest również mocno osadzony w kategorii napojów energetycznych - z naszych badań wynika, że ludzie kupują energetyki, by dodać sobie tej siły, ale tez wiary w siebie. Odniesienie do idei empowermentu daje nam unikalne pozycjonowanie na rynku. Samo hasło „Empower yourself” wymyśliła żona Mike'a Tysona podczas prac nad spotem reklamowym - tłumaczył portalowi Wirtualnemedia.pl Jakub Ogiński, dyrektor marketing napojów, izotoników & wód w FoodCarze, pod koniec czerwca na konferencji prasowej zapowiadającej tę kampanię.

Mike Tyson jest ambasadorem marketingowym Black Energy Drink od siedmiu lat. Poprzednia duża kampania marki z jego udziałem była realizowana trzy lata temu pod hasłem „I możesz więcej”.

 

Działania reklamujące Black Energy Drink obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.

Kreacją nowej kampanii zajęła się 2012 Agency, a za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Empower yourself” - Mike Tyson medytuje w reklamie Black Energy Drink (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl