Blowek, Wieniawa, Maffashion i Musiał po raz drugi zachęcają do pójścia na wybory

Ruszyła druga odsłona kampanii profrekwencyjnej "Suma Waszych Głosów" z udziałem młodych influencerów. Do głosowania w drugiej turze wyborów prezydenckich zachęcają m.in. Maffashion, Julia Wieniawa, Blowek i Maciej Musiał.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Gwiazdy muzyki, filmu i social mediów po raz drugi zachęcają zwłaszcza młodych wyborców do zagłosowania 12 lipca w drugiej turze wyborów prezydenckich.

Zwracając się do swoich widzów, obserwujących, followersów i fanów, wskazują jak ważna jest wiara w sprawczą moc swojej decyzji o pójściu lub niepójściu na wybory.

Kampanię wsparła organizacyjnie inicjatywa „30. Rok Wolności” – otwarta platforma działania organizacji pozarządowych, szkół, instytucji, gmin, firm i obywateli sprzyjających wartości wolności.

Za kreację i produkcję kampanii pro bono odpowiadały agencja DDB Warszawa i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. PR kampanii wspiera agencja Big Picture.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"