Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz promują Blue Version adidasa

Marka adidas Originals wprowadza na rynek nową kolekcję Blue Version do segmentu premium. Ma ona oddawać hołd bogatemu dziedzictwu marki, reinterpretując kultowe produkty z jej archiwum przy użyciu luksusowych materiałów i niekonwencjonalnych krojów. W kampanii promującej udział wzięli Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Radek Pestka, Laura Matuszczyk i Katarzyna Tychoniewicz promują Blue  Version adidasa

Kolekcję Blue Version zbudowano wokół koloru bluebird. Wypuszczając na rynek kolekcję w intensywnym niebieskim odcieniu, marka chce na nowo zdefiniować możliwości odzieży sportowej dla świadomych odbiorców mody.

W związku z debiutem Blue Version  adidas wraz z DH Vitkac współpracę z fotografem – Janem Kriwolem i przenieśli niebieski kolor adidas Originals w kultowe miejsca Warszawy. Do udziału w kampanii zaproszono - jako ambasadorów -Radka Pestkę, Laurę Matuszczyk oraz Katarzynę Tychoniewicz.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Radek Pestka ラデク ペストゥカ (@rdslav)

Kolekcja Blue Version zawiera najpopularniejsze modele z takich serii, jak Beckenbauer czy Essentials, ale w zupełnie nowych, nieznanych odbiorcom wcześniej krojach. Kolekcja ma łączyć historię marki adidas Originals z jej odważnym spoglądaniem w przyszłość.

Pierwsza odsłona kolekcji adidas Originals Blue Version zadebiutowała 21 września w DH Vitkac. Kolekcja jest także dostępna na stronie sklepu. Na potrzeby kampanii powstał również dedykowany lookbook.

Za przygotowanie idei kreatywnej kampanii oraz sesji zdjęciowej, projekt lookbooka, współpracę z influencerami, media relations oraz social listening odpowiada VMLY&R Poland.

Wyświetl ten post na Instagramie.                       Post udostępniony przez Laura Matuszczyk (@horkruks)

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg