Boomerang po polsku i z reklamami

Kanał dla dzieci Boomerang od lutego dostępny jest w całości wpolskiej wersji językowej. Jednocześnie stacja rozpoczynaudostępnianie czasu reklamowego, którego sprzedażą zajmie się domsprzedaży stacji tematycznych oraz biuro sprzedaży czasureklamowego Discovery Media Polska.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- To, że Boomerang będzie nadawany w całości po polsku świadczyo zaangażowaniu, z jakim podchodzimy do Polskiego rynku.Wprowadzenie reklam na antenie Boomeranga jest także wspaniałąszansą dla reklamodawców, gdyż klasyczne seriale animowane,prezentowane na antenie kanału, przyciągają bardzo zróżnicowanąwidownię, w tym także ludzi dojrzałych - mówi Gordana DusparaMoriarty, VP & General Manager, Benelux i Central & EasternEurope w Turner Broadcasting System, właścicielu Boomerangu.

Boomerang dostępny jest w Polsce od 2005 roku. Stacja, któraskierowana jest dla dzieci w wieku od 4 do 9 lat, emituje klasycznekreskówki jak "Scooby Doo", "Tom i Jerry" czy "Flintstonowie".Dostępna jest w ofercie Cyfrowego Polsatu i platformy N. TurnerBroadcasting System ma w Polsce także drugi kanał dla dzieci -Cartoon Network.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami