Brian Shen odpowiada za marketing w Oppo. Alen Wu odpowiada za globalną sprzedaż koncernu

Chiński producent smartfonów Oppo utworzył nowe stanowiska w zarządzie. Funkcję wiceprezesa i prezesa ds. globalnej sprzedaży objął Alen Wu, a wiceprezesa i prezesa ds. globalnego marketingu Brian Shen.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nowe stanowiska w Oppo utworzono w związku z "długoterminową strategią rozwoju firmy na arenie międzynarodowej, a ustanowienie nowych struktur ma na celu integrację działań globalnych i zapewnienie klientom z całego świata najwyższej jakości produktów i usług" - podaje firma w komunikacie.

Przed nominacją na nowe stanowisko Alen Wu pełnił w Oppo funkcję prezesa ds. rynków zagranicznych. Natomiast Brian Shen był prezesem ds. rozwoju biznesu w Chinach kontynentalnych, umacniając pozycję Oppo na tamtejszym rynku.

- W Oppo zawsze kierowaliśmy się globalną wizją, dlatego chcemy integrować nasze zasoby by zapewnić stabilny rozwój na arenie międzynarodowej. Jestem przekonany, że Alen Wu i Brian Shen z sukcesem poprowadzą nasz globalny zespół do dalszego rozwoju i tworzenia przełomowych innowacji - powiedział Tony Chen, założyciel i CEO Oppo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu