Business Insider Polska z nowym layoutem i sekcjami tematycznymi

Serwis Businessinsider.com.pl (Ringier Axel Springer Polska) zyskał nową oprawę graficzną oraz pięć głównych sekcji tematycznych: gospodarka, rynek, biznes, finanse osobiste oraz technologia i trendy.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:
Business Insider Polska z nowym layoutem i sekcjami tematycznymi
Nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska przyświeca hasło „Be IN”, czyli zaproszenie użytkownika do bycia w centrum informacji ze świata gospodarki, biznesu i finansów (fot. materiały prasowe)

Jednym z głównych założeń, które przyświecały kreacji nowej oprawy graficznej serwisu była zasada prostoty i przejrzystości. Zgodnie z filozofią less is more. Businessinsider.com.pl został podzielony na pięć głównych sekcji tematycznych: gospodarka, rynek (na stronie widnieje sekcja „giełda i waluty”), technologia i trendy, biznes oraz finanse osobiste („twoje pieniądze”).

Ich uzupełnieniem jest dokonywany przez dziennikarzy autorski wybór najważniejszych informacji. Równocześnie pozostawiono czytelnikom możliwość śledzenia informacji uszeregowanych w porządku od najnowszych pod względem godziny publikacji w osobnej zakładce strony głównej serwisu. Wyeksponowano także cykl „5 na dziś” - autorski przegląd najważniejszych informacji, wydarzeń kształtujących agendę każdego dnia.

W serwisie na nowo zaprojektowano sekcję „Rynek”, oferując znacznie szerszy i jednocześnie bardziej funkcjonalny zestaw wykresów, tabel, zestawień czy wyszukiwarek informacji niezbędnych w podejmowaniu profesjonalnych decyzji inwestycyjnych.

Kolejną nowością jest sekcja „Poradnik finansowy”, oferta skierowana zarówno do osób poszukujących konkretnych produktów czy usług finansowych. W niej, obok setek stale aktualizowanych artykułów prezentujących i objaśniających specyfikę dostępnych na rynku produktów, stworzono też możliwość dotarcia do konkretnej oferty np. kredytu, ubezpieczenia czy lokaty.

Wśród nowości znalazł się także osobny dział z treściami premium z Insider.com, amerykańskiego odpowiednika serwisu.

Nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska przyświeca hasło „Be IN”, czyli zaproszenie użytkownika do bycia w centrum informacji ze świata gospodarki, biznesu i finansów.

„Obecna odsłona to nie koniec zmian”

„Po 5 latach obecności na polskim rynku, w lutym 2021 roku Business Insider awansował na pozycję niekwestionowanego lidera internetowych serwisów ekonomiczno-biznesowych. Każdego dnia odwiedza nas ponad 1,2 mln unikalnych użytkowników poszukujących zarówno profesjonalnych treści opisujących zmiany zachodzące w polskiej i światowej gospodarce, jak i praktycznych informacji pomagających w podejmowaniu decyzji ekonomicznych codziennego dnia. Business Insider jest kluczowym dostawcą treści biznesowych i finansowych dla Onet.pl. Jesteśmy też ogromnie dumni z dynamicznego wzrostu wyników biznesowych oraz ze wzrostu pozycji marki wśród naszych użytkowników” – mówi cytowana w komunikacie Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych RAS Polska.

„Zaufanie naszych użytkowników zdobyliśmy dzięki konsekwentnie realizowanej od listopada 2019 roku nowej strategii serwisu. Przez minione dwa lata zmienił się otaczający nas świat, a wraz z nim Business Insider, jego redakcja i oferta wydawnicza. Redakcję tworzy starannie dobrany zespół doświadczonych dziennikarzy i wydawców, którzy są w stanie odpowiadać na najważniejsze pytania płynące ze świata biznesu, finansów i gospodarki” - mówi Mikołaj Kunica, redaktor naczelny Business Insider Polska.

„Obecna odsłona to nie koniec zmian, w najbliższych miesiącach będziemy dalej rozwijać stronę o nowe funkcjonalności” - dodaje Martyna Majchrzak.

Nowy Bi.pl daje też nowe możliwości obecności dla partnerów komercyjnych. Na stronie głównej serwisu oraz na stronach artykułowych będzie się pojawiać specjalny bloczek, w którym partnerzy będą mogli opowiedzieć o kluczowych dla nich tematach i dotrzeć ze swoim komunikatem do szerokiego grona odbiorców. Pojawią się też nowe możliwości ekspozycji projektów specjalnych oraz platform do dyskusji, które są tworzone z partnerami, takie jak Business Insider Trends czy Chief Digital Officer of the Year.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bartek-goduslawski-wicenaczelny-business-insider-polska-kto-to-jest,7170087541950593a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej