„Bycie kobietą nie musi boleć” w kampanii No-Spa Max

„Bycie kobietą nie musi boleć” to hasło nowej kampanii No-Spa Max zrealizowanej przez Publicis Worldwide, która ruszyła 1 lipca. Działania obejmujące digital oraz social media zostały zrealizowane na rynek Polski oraz CEE. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Bycie kobietą nie musi boleć” w kampanii No-Spa Max

Kampania ma na celu podkreślenie niezwykłej siły płynącej z kobiecej wspólnoty oraz znaczenia wsparcia, jakie kobiety mogą sobie nawzajem oferować.

W centrum idei kreatywnej znajduje się przekonanie, że kobiecość i menstruacja nie muszą być synonimami dyskomfortu, a dzięki wzajemnej pomocy, wymianie doświadczeń oraz odpowiedniej wiedzy, każda kobieta może doświadczać swojej kobiecości w zdrowy i świadomy sposób.

Kampania obejmuje spoty w digitalu, media społecznościowe, a także aktywności promocyjne, mające na celu zachęcenie kobiet do dzielenia się swoimi historiami  i sposobami radzenia sobie z bólem menstruacyjnym.

Agencja Publicis Worldwide odpowiada za strategię, ideę kreatywną, kampanię digital, nadzór nad produkcją. Realizacją produkcji zajęła się Papaya Films, reżyserką spotu jest Weronika Ławniczak. Za postprodukcję spotów wideo odpowiada Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg