Była dyrektorka sprzedaży Eurozetu doradczynią zarządu naTemat

Od sierpnia do Grupy naTemat dołączyła Monika Jankowska-Janicka. Została doradczynią zarządu ds. przychodów. – Jesteśmy przekonani, że jej zaangażowanie przyspieszy rozwój naszej oferty i pomoże nam jeszcze skuteczniej zdobywać oraz utrzymywać zadowolonych klientów – mówi Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Była dyrektorka sprzedaży Eurozetu doradczynią zarządu naTemat
Monika Jankowska-Janicka

Monika Jankowska-Janicka to managerka z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze sprzedaży radia i digitalu na rynku bezpośrednim, specjalistka w budowaniu strategii sprzedaży direct i new business.

W latach 2015 – 2024 tworzyła zespoły sprzedaży bezpośredniej w Grupie Eurozet i zarządzała nimi z sukcesami, rozwijając m.in. sprzedaż new business. Jako dyrektorka sprzedaży bezpośredniej w Eurozecie odpowiadała także za współpracę z klientami strategicznymi, negocjując bezpośrednio z największymi reklamodawcami w Polsce.

Od 2023 roku, po zakupie Eurozetu przez Agorę, pełniła funkcję dyrektora rozwoju sprzedaży Bezpośredniej i odpowiadała za połączenie i wyrównanie kompetencji zespołów handlowych z obu firm, na rynku bezpośrednim. Zbudowała nową strategię i kilkudziesięcioosobowy zespół, który pod jej skrzydłami sprzedawał połączoną ofertę radiowo-digitalową stacji. Z Grupy Eurozet odeszła na początku 2025 roku.

Transfer z Grupy Eurozet

– Bardzo się cieszę, że będę wspierać Grupę NaTemat w budowaniu strategii sprzedażowej i wzmacnianiu pozycji reklamowej na mocno konkurencyjnym rynku. Produkt jest jakościowy i ma spory potencjał wzrostu, a reklamodawcy wciąż szukają jakościowego contentu. W zespole czuć dużo dobrej energii i zaangażowania – a to niezbędne dla rozwoju sprzedaży – mówi Jankowska-Janicka.

– Współpraca z Moniką to dla nas ogromna szansa. Jej doświadczenie w budowaniu silnych kompetencji sprzedażowych wniesie realną wartość do naszego wydawnictwa. Będziemy mogli czerpać z najlepszych praktyk, które wypracowała przez lata pracy z klientami w dojrzałych zespołach handlowych. Monika wnosi świeże spojrzenie, pozytywną energię i nową dynamikę. Jesteśmy przekonani, że jej zaangażowanie przyspieszy rozwój naszej oferty i pomoże nam jeszcze skuteczniej zdobywać oraz utrzymywać zadowolonych klientów – zaznacza Beata Golubińska, CEO Grupy naTemat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek