SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Jan Frycz i Kamil Nożyński reklamują odzież Bytom (wideo)

W kampanii reklamującej nową kolekcję odzieży Bytom (produkowanej przez VRG, poprzednio Vistula Group) występują aktorzy Jan Frycz i Kamil Nożyński. Akcja jest realizowana pod hasłem „Na styku krawiectwa i filmu”.

Jan Frycz i Kamil Nożyński w reklamie odzieży Bytom Article

W reklamach Jan Frycz i Kamil Nożyński prezentują ubrania z jesienno-zimowej kolekcji odzieży Bytom: garnitury, kamizelki, golfy, płaszcze i kapelusze.

- W stylizacjach przygotowanych dla bohaterów występują doskonale skrojone garnitury z szerokimi klapami z charakterystycznym stebnowaniem uszyte z wysokiej jakości szlachetnych tkanin fakturowych, flanelowych, w kratę bądź melanż w odcieniach granatów, kameli i brązów - czytamy w opisie kolekcji. - Bytom jesień - zima 2019 to kwintesencja ponadczasowej elegancji, kolekcja, w której tradycja spotyka się z wizją nowoczesnego krawiectwa, w której sztuka krawiectwa spotka się ze sztuką filmu i sztuką życia - dodano.

 

Kamil Nożyński dużą popularność zyskał dzięki głównej roli w emitowanym jesienią ub.r. serialu HBO „Ślepnąć od świateł”. Jan Frycz był natomiast chwalony za drugoplanową rolę Daria w tej produkcji.

Wiosną br. w reklamach kolekcji Bytomia wystąpili muzyk Tomek Lipiński i aktor Dawid Ogrodnik, kampanię realizowano pod hasłem: „Na styku muzyki i aktorstwa”.

Nowa akcja reklamowa obejmuje m.in. prasę i internet. Dział prasowy firmy VRG na razie nie odpowiedział na nasze pytania dotyczące szczegółów akcji.

Sesję zdjęciową z Nożyńskim i Fryczem zrealizowano w warszawskim SPATIF-ie. Zdjęcia wykonali Adrian Lach i Tomek Tyndyk


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Jan Frycz i Kamil Nożyński reklamują odzież Bytom (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
szkoda
Bardzo dobry pomysł z wykorzystaniem tych dwóch Panów, kojarzących się z postaciami z bardzo dobrze odebranego serialu.
Szkoda tylko, że poza serią tęsknych spojrzeń nie ma tam żadnego pomysłu jak w kreatywny sposób wykorzystać potencjał drzemiący w aktorach, poszukać odwołań do serialu, etc.
Jeżeli to reklama wyprodukowana przez dział marketingu, to podkreśla tylko (niedocenianą) rolę agencji reklamowych w procesie powstawania reklam.
Sesja foto natomiast - mega szacun.
4 0
odpowiedź
User
Tom
Video i foto kreacja: słabo.
0 0
odpowiedź
User
Lzi
Ależ ten chłopak jest przystojny!
0 0
odpowiedź