SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Canal+ od 15 kwietnia w nazwach stacji Domo+ i Kuchnia+

Od 15 kwietnia kanał Domo+ będzie funkcjonował pod nazwą Canal+ Domo, a Kuchnia+ jako Canal+ Kuchnia. Na rebranding stacji zgodziła się KRRiT.

Siedziba Canal+ PolskaSiedziba Canal+ Polska

Ponad miesiąc temu Canal+ Polska złożył wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji o zmianę nazw Domo+ na Canal+ Domo i Kuchnia+ na Canal+ Kuchnia.

- Celem zmian jest lepsze wykorzystanie siły marki Canal+ oraz podkreślenie różnorodności tematycznej oferty programowej pod brandem Canal+ - podkreśla Małgorzata Seck, wiceprezes ds. programowych w Canal+ Polska. Rebrandingowi nie towarzyszą żadne zmiany w profilach tematycznych obu kanałów.

- Stacje Canal++ Domo i Canal+ Kuchnia ze swoimi bogatymi ramówkami od lat znakomicie dopełniają naszą szeroką ofertę serialową, filmową i sportową. Teraz ich treści będą wzmacniać parasolowy brand Canal+ i odwrotnie - zapewnia Małgorzata Seck.

Domo+ i Kuchnia+ od ponad dekady

Kulinarny kanał Kuchnia+ jest emitowany od 30 września 2006 roku, przez pierwsze pięć lat działał pod nazwą Kuchnia.tv. Wnętrzarskie Domo+ jest nadawane od 20 września 2008 roku, początkowo jako Domo.tv.

Obie stacje są dostępne na Platformie Canal+, a także u innych operatorów satelitarnych i kablowych.

Według danych Nielsen Audience Measurement w ub.r. Domo+ miało 0,13 proc. udziału w rynku oglądalności, a Kuchnia+ - 0,09 proc.

Canal+ ma 2,7 mln klientów

Na koniec czerwca ub.r. Canal+ Polska miał 2,37 mln zł klientów bezpośrednich (0,3 proc. więcej niż rok wcześniej), czyli korzystających z Platformy Canal+, oferty telekomunikacyjnej, serwisów VoD i jej pakietów na platformie Player należącej do Grupy TVN Discovery.

Wiosną ub.r. Canal+ Polska uruchomił dwa serwisy VoD dostępne dla wszystkich internautów: Canalplus.com działający w modelu subskrypcyjnym (z filmami, programami i streamingiem 76 stacji tv) oraz Premiery Canal+, w którym można wypożyczać pojedyncze filmy.

Natomiast liczba użytkowników pośrednich Canal+ Polska, czyli głównie korzystających z pakietów Canal+ w sieciach kablowych, rok do roku wzrosła o 2,5 proc., z 321 do 329 tys.

W pierwszej połowie ub.r. przychody sprzedażowe Canal+ Polska zwiększyły się rok do roku z 1,11 do 1,19 mld zł. Zysk operacyjny poszedł w górę z 34,75 do 154,84 mln zł, a zysk EBITDA wzrósł rok do roku o 30 proc. do 254,5 mln zł Firma uzasadniła to stałą optymalizacją kosztów działalności operacyjnej.

Dołącz do dyskusji: Canal+ od 15 kwietnia w nazwach stacji Domo+ i Kuchnia+

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Olo
Po jakiego nazwy długie i duże na ekranie ,tylko zasłaniają obraz .
odpowiedź
User
anna-maria
Ta platforma cyfrowa od wielu lat stosuje metodę ciągłego zmieniania/rebrandingu paczek i kanałów TV w swojej ofercie. Herbata od mieszania nie stanie się słodsza.
odpowiedź
User
mmp
To rozumiem że niedługo będzie także Canal+ Ale Kino, Canal+ Planete, Canal+ Mini Mini, Canal+ Teletoon oraz Canal+ nSport, inaczej niekonsekwencja w nazewnictwie będzie.
odpowiedź