SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Carlsberg nowe kampanie

Nowe kampanie wizerunkowe rozpoczęte

EURO 2004TM coraz bliżej. Z tygodnia na tydzień Carlsberg, oficjalny sponsor Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej uaktywnia kolejne działania marketingowe. Po pierwszym etapie kampanii reklamowej PiłCarlskiej Fiesty, po uruchomieniu na stronie www.carlsberg.pl specjalnego, piłCarlskiego serwisu internetowego, Carlsberg kontynuuje reklamowe natarcie. Najnowszym etapem realizowanej strategii promocyjnej związanej z przygotowaniami do EURO 2004TM są trzy kampanie medialne…

…outdoorowa

Od 15 maja do 30 czerwca w całej Polsce pojawi się 700 cityligtów (przystanki autobusowe w największych miastach), a w czerwcu dodatkowo 400 tablic o wymiarach 6x3 m. Kreacja kampanii outdoorowej to wynik połączonych sił agencji BrandLine i Saatchi&Saatchi.

… telewizyjna

W drugiej połowie kwietnia odbyła się premiera 45 sekundowego spotu pt. "Stadion". Od maja film ten, w wersji 30 sekundowej, towarzyszył będzie kibicom prawdopodobnie najlepszego piwa na świecie, aż do 4 lipca, do końca Mistrzostw. Film emitowany jest na antenach TVP1, TVP2, Polsatu, TVN-u, TV4 oraz w stacjach kablowych. Kreację stworzyła agencja Rainey Kelly Campbell Roalfe / Y&R UK, a adaptację spotu przygotowała Saatchi&Saatchi - Warszawa. Zakupem mediów do obu wspomnianych kampanii zajęła się Initiative Media.

… i prasowa

Od początku maja obecność Carlsberga zauważalna jest wyraźnie na łamach Przeglądu Sportowego. Logo oficjalnego sponsora EURO 2004TM widnieje przy prezentacjach wszystkich drużyn biorących udział w Mistrzostwach. Firmowy licznik Carlsberga odmierza czas do pierwszego gwizdka. Kibice i czytelnicy mogą spodziewać się także specjalnego wydania Skarbu Kibica. W trakcie rozgrywek o Mistrzostwo Europy, w Przeglądzie Sportowym pojawi się wiele niestandardowych modułów reklam prasowych Carlsberga.

EURO 2004TM to dla Carlsberga największe przedsięwzięcie marketingowe i promocyjne w tym roku - mówi Marcin Sędziak Junior Brand Manager. Precyzyjnie przemyślana kampania i środki jakie, zostały uruchomione na działania promocyjne, mają na celu utrwalenie wizerunku Carlsberga - prawdopodobnie najlepszego piłCarlskiego sponsora na świecie.

Dołącz do dyskusji: Carlsberg nowe kampanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl