„Kuchenne rewolucje”, sport i „Masterchef” najdroższe w TVN w październiku

TVN Media opublikowało cennik reklamowy TVN na październik br. Najwięcej kosztują w nim spoty przy „Kuchennych rewolucjach”, niedzielnym serwisie sportowym i show „Masterchef”.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Kuchenne rewolucje”, sport i „Masterchef” najdroższe w TVN w październiku
Magda Gessler, fot. TVN

83,4 tys. zł trzeba zapłacić za reklamę przy „Kuchennych rewolucjach” (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). 2 tys. zł mniej kosztuje spot przy niedzielnej emisji serwisu sportowego (w dni powszednie jest taniej -  60,5 tys. zł).

Z kolei na 80,4 tys. zł wyceniono reklamę przy kulinarnym show „Masterchef”.

Przy kilku pozycjach programowych ceny reklam przekraczają 70 tys. zł. Za obecność w bloku reklamowym przy serialu „39 i pół tygodnia”  reklamodawcy zapłacą 72 tys. zł, a przy „Mam talent” - 72,1 tys. zł. Na 72,9 tys. zł ustalono cenę przy „Milionerach”, a na 70,2 tys. zł wyceniono reklamę przy serialu „Pułapka”.

Tę produkcję od 22 października br. zastąpi nowy sezon serialu „Pod powierzchnią” - spot wtedy kosztować będzie 63,9 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani pojawieniem się przy programie „Top Model”  muszą liczyć się z wydatkiem w wysokości 69,3 tys. zł, zaś przy programie „Starsza Pani musi fiknąć” - 53,9 tys. zł.

Za reklamę przy codziennie emitowanym serialu „Na Wspólnej” trzeba zapłacić 66,2 tys. zł.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dvb-t-ogladalnosc-sierpien-2019-tvp1-liderem-zoom-tv-do-gory,7170843121346689a ##

W środowe wieczory od 22 października br. TVN będzie emitować nowy program z udziałem Edyty Górniak „My Way”. Spot przy nim kosztuje 52,2 tys. zł.

Stawki reklam przy „Faktach” ustalono na 69,7 tys. zł dla emisji w dni robocze i 75,2 tys. zł w niedziele. Dla prognozy pogody wynoszą one odpowiednio: 56,8 tys. zł i 75,6 tys. zł.

TVN Media jako drugie, po Biurze Reklamy TVP, podało ceny reklam na październik.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Agnieszka Woźniak-Starak wraca do "Pytania na śniadanie". Wiemy, kim będzie jej partner i kiedy debiut [TYLKO U NAS]

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem

Finał sukcesji po polsku. Dzieci prawomocnie wygrywają z Zygmuntem Solorzem