938 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja” w TVN

Serial „Chyłka - Rewizja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 938 tys. widzów, o 800 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
938 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja” w TVN
Magdalena Cielecka, fot. TVN

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Rewizja” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 16 lutego br. Średnia widownia serialu do 2 marca br. wyniosła 938 tys. osób, co przełożyło się na 7,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1 mln oglądających.

grafika

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Motyw” śledziło 1,07 mln osób, co przełożyło się na 8,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,93 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nieobecni-drugi-sezon-premiera-player-jak-ogladac-fabula-opinie-kto-zagra,7170371255859329a ##

TVN w paśmie nadawania trzeciego sezonu „Chyłki” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. powtórki serialu „Stulecie Winnych”, osiąga 15,73 proc. udziału. Drugi jest Polsat („Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,78 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 6,19 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN również jest stacją trzeciego wyboru.

grafika

Siedmioodcinkowa produkcja Player Original

„Chyłka - Rewizja” to siedmioodcinkowa produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie trzeciego tomu serii autorstwa Remigiusza Mroza. W obsadzie trzeciego sezonu „Chyłki” znaleźli się m.in. Magdalena Cielecka, Filip Pławiak, Szymon Bobrowski, Piotr Żurawski, Ireneus Czop, Olga Bołądź, Jerzy Schejbal i Jakub Gierszał. W nowych odcinkach dołączyli do nich Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski i Małgorzata Klara.

Cykl w player.pl udostępniony został 6 października ub.r. Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rowni-sobie-tvn-ilu-widzow-ogladalo-debiut-programu,7170371596109441a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem