938 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja” w TVN

Serial „Chyłka - Rewizja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 938 tys. widzów, o 800 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
938 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja” w TVN
Magdalena Cielecka, fot. TVN

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Rewizja” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 16 lutego br. Średnia widownia serialu do 2 marca br. wyniosła 938 tys. osób, co przełożyło się na 7,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1 mln oglądających.

grafika

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Motyw” śledziło 1,07 mln osób, co przełożyło się na 8,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,93 proc. w grupie 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nieobecni-drugi-sezon-premiera-player-jak-ogladac-fabula-opinie-kto-zagra,7170371255859329a ##

TVN w paśmie nadawania trzeciego sezonu „Chyłki” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. powtórki serialu „Stulecie Winnych”, osiąga 15,73 proc. udziału. Drugi jest Polsat („Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,78 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 6,19 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN również jest stacją trzeciego wyboru.

grafika

Siedmioodcinkowa produkcja Player Original

„Chyłka - Rewizja” to siedmioodcinkowa produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie trzeciego tomu serii autorstwa Remigiusza Mroza. W obsadzie trzeciego sezonu „Chyłki” znaleźli się m.in. Magdalena Cielecka, Filip Pławiak, Szymon Bobrowski, Piotr Żurawski, Ireneus Czop, Olga Bołądź, Jerzy Schejbal i Jakub Gierszał. W nowych odcinkach dołączyli do nich Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski i Małgorzata Klara.

Cykl w player.pl udostępniony został 6 października ub.r. Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rowni-sobie-tvn-ilu-widzow-ogladalo-debiut-programu,7170371596109441a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"