SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

938 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja” w TVN

Serial „Chyłka - Rewizja” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 938 tys. widzów, o 800 tys. osób mniej niż emitowany dwa lata temu pierwszy sezon „Chyłki” (zatytułowany „Zaginięcie”). Produkcja daje TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

Magdalena Cielecka, fot. TVNMagdalena Cielecka, fot. TVN

Premierowe odcinki serialu „Chyłka - Rewizja” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 16 lutego br. Średnia widownia serialu do 2 marca br. wyniosła 938 tys. osób, co przełożyło się na 7,60 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,06 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,54 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył drugi odcinek produkcji - zgromadził przed telewizorami 1 mln oglądających.

Dla porównania, „Chyłkę - Zaginięcie”, emitowaną wiosną 2019 roku w soboty o 20.00, po trzech odcinkach oglądało 1,83 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,30 proc., 12,39 proc. i 13,15 proc. Serial stracił 800 tys. widzów.

Z kolei emitowany rok temu w tym paśmie „Motyw” śledziło 1,07 mln osób, co przełożyło się na 8,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,93 proc. w grupie 16-59.

TVN w paśmie nadawania trzeciego sezonu „Chyłki” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. powtórki serialu „Stulecie Winnych”, osiąga 15,73 proc. udziału. Drugi jest Polsat („Ninja Warrior Polska”, „Love Island. Wyspa miłości” i filmy fabularne; 7,78 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Magazyn Ekspresu Reporterów”; 6,19 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN również jest stacją trzeciego wyboru.

Siedmioodcinkowa produkcja Player Original

„Chyłka - Rewizja” to siedmioodcinkowa produkcja Player Original, której scenariusz powstał na podstawie trzeciego tomu serii autorstwa Remigiusza Mroza. W obsadzie trzeciego sezonu „Chyłki” znaleźli się m.in. Magdalena Cielecka, Filip Pławiak, Szymon Bobrowski, Piotr Żurawski, Ireneus Czop, Olga Bołądź, Jerzy Schejbal i Jakub Gierszał. W nowych odcinkach dołączyli do nich Wojciech Zieliński, Antoni Pawlicki, Mariusz Bonaszewski i Małgorzata Klara.

Cykl w player.pl udostępniony został 6 października ub.r. Telewizja TVN nie zdradza wyników oglądalności produkcji na platformie.

Od końca lutego br. w player.pl oglądać można czwarty sezon „Chyłki”, zatytułowany „Inwigilacja”.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.

Dołącz do dyskusji: 938 tys. widzów serialu „Chyłka - Rewizja” w TVN

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hjh
TVNDiscoverytonie sa tak wiarygodni jak Lance Armstrong którego sponsorowali przez lata
odpowiedź
User
Fox
Klapa i tyle...
odpowiedź
User
Widz
Śpieszmy się oglądać "dziennikarzy" TVN tak szybko są zwalniani 😃
odpowiedź