SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cielecka, Kużniar i Musiał w kampanii Chivas Regal

Magdalena Cielecka, Maciej Musiał i Jarosław Kuźniar zostali ambasadorami szkockiej whisky Chivas Regal, która należy do Wyborowa Pernod Ricard.

Article

Wizerunki Magdaleny Cieleckiej, Jarosława Kuźniara i Macieja Musiała umieszczono na opakowaniach whisky Chivas Regal. W ramach kampanii promującej markę, a obejmującej punkty sprzedaży (alkohole mocne nie mogą być reklamowane szerokozasięgowo – przyp. red.) powstały specjalnie oznakowane sekcje w wybranych sklepach z brandingiem.

Cała trójka ambasadorów marki bierze udział w kampanii„Success is a blend”, w której brand podejmuje próbę opisania sukcesu na nowo. Działania promocyjne są skupione na pokazaniu ich historii, by zainspirować do celebrowania sukcesu, poszukiwania niesamowitych doświadczeń i czerpania z dziedzictwa braci Chivas.

Wraz ze startem kampanii na opakowaniach Chivas 12YO, Extra, XV i 18YO, pojawiły się specjalne owijki z wizerunkiem ambasadorów, a dodatkowo na butelce Chivas 12YO dedykowana zawieszka nt. projektu „Success is a blend”.

Wizerunek Magdaleny Cieleckiej umieszczono na Chivas 18YO, Macieja Musiała – na Chivas XV, a Jarosława Kuźniara – na Chivas 12YO oraz Chivas Extra.

Do końca grudnia w sklepach Carrefour oraz Leclerc, produkt będzie eksponowany na specjalnym drewnianym standzie. Dodatkowo w sieci Auchan, produkty marki Chivas będą eksponowane na półkach sklepowych poprzez rozwiązania przy półce typu giant shelf deco oraz shelf stopper.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cielecka, Kużniar i Musiał w kampanii Chivas Regal

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl