Dwie trzecie Polaków nie zna ofert operatorów telewizji cyfrowej

Dwie trzecie Polaków nie zna ofert operatorów telewizji cyfrowej – wynika z badania PBS DGA. Wśród pozostałych respondentów najpopularniejsze są Cyfrowy Polsat i Cyfra.

Tomasz Wojtas / tw
Tomasz Wojtas / tw
Udostępnij artykuł:

63,4 proc. Polaków przyznaje, że nie zna ofert firm dostarczających telewizję cyfrową. Wśród 36,6 proc. osób deklarujących znajomość rynku tych usług najpopularniejsze są platformy cyfrowe. Zdecydowanie mniej respondentów kojarzy sieci kablowe. Badanie znajomości przez Polaków dostawców telewizji cyfrowej zostało przeprowadzone przez PBS DGA na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej od 1 do 14 grudnia ubiegłego roku. Ankiety w formie indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (PAPI) objęły reprezentatywną próbę gospodarstw domowych – 1602 osób w wieku 15 lat i powyżej.

Tomasz Wojtas / tw
Autor artykułu:
Tomasz Wojtas / tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu