SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Colour like no other"

4 listopada startuje widowiskowa kampania Sony.

Sony Poland zamierza w niej reklamować nową linię telewizorów LCD Bravia.

 30- i 60-sekundowe spoty będą emitowane w TVP, Polsacie, TVN, TVN Siedem, TV4, Discovery, Animal Planet, Tele 5, TV Puls, TVP3 i w wybranych stacjach kablowych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD obsługujący sieciowo korporację Sony - informuje "Media&Marketing Polska".

Kampania pod hasłem: "Colour like no other" to część globalnej kampanii, która będzie prowadzona w Europie, Australii i Nowej Zelandii. Kreację przygotowała agencja Fallon z Londynu.

Zdjęcia kręcono w San Francisco. Na trzy dni zamknięto 12 ulic. Ustawiono 10 ogromnych wyrzutni, z których wystrzelono w sumie 250 tys. kolorowych, sprężystych piłeczek z kauczuku, które na filmie skaczą i odbijają się od wszystkiego, co spotkają na swej drodze: znaków drogowych, pojazdów, domów i drzew. Całość rejestrowały 23 kamery (z reguły używa się do 4).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: "Colour like no other"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl