"Colour like no other"

4 listopada startuje widowiskowa kampania Sony.

Media&Marketing Polska - matteo
Media&Marketing Polska - matteo
Udostępnij artykuł:

Sony Poland zamierza w niej reklamować nową linię telewizorów LCD Bravia.

 30- i 60-sekundowe spoty będą emitowane w TVP, Polsacie, TVN, TVN Siedem, TV4, Discovery, Animal Planet, Tele 5, TV Puls, TVP3 i w wybranych stacjach kablowych. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Optimum Media OMD obsługujący sieciowo korporację Sony - informuje "Media&Marketing Polska".

Kampania pod hasłem: "Colour like no other" to część globalnej kampanii, która będzie prowadzona w Europie, Australii i Nowej Zelandii. Kreację przygotowała agencja Fallon z Londynu.

Zdjęcia kręcono w San Francisco. Na trzy dni zamknięto 12 ulic. Ustawiono 10 ogromnych wyrzutni, z których wystrzelono w sumie 250 tys. kolorowych, sprężystych piłeczek z kauczuku, które na filmie skaczą i odbijają się od wszystkiego, co spotkają na swej drodze: znaków drogowych, pojazdów, domów i drzew. Całość rejestrowały 23 kamery (z reguły używa się do 4).

Media&Marketing Polska - matteo
Autor artykułu:
Media&Marketing Polska - matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"