SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Cruso PR dla marki Lisner

Firma Uniq Lisner powierzyła agencji Cruso Public Relations realizację nowego projektu komunikacji PR na rok 2008.

Głównym celem prowadzonych działań jest budowanie wizerunku i wzmacnianie świadomości marki Lisner jako marki innowacyjnej, eksperta w dziedzinie zdrowego odżywiania oraz eksperta w kategorii produktów rybnych, a także poinformowanie konsumentów o nowościach produktowych.

Komunikacja PR marki Lisner w 2008 roku została rozdzielona na 4 niezależne projekty: działania w ramach 3 grup produktowych oraz komunikację wizerunkową. Zadaniem agencji będzie osiągniecie wyznaczonych celów jakościowych komunikacji. Współpraca obejmuje opracowanie i realizację strategii komunikacji, media relations oraz monitoring mediów.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Cruso PR dla marki Lisner

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl