Cyfrowy Polsat z nową ofertą telewizji: 3 główne pakiety i 9 dodatkowych

Cyfrowy Polsat wprowadza do sprzedaży zmienioną ofertę telewizji satelitarnej i kablowej. Jest ona oparta na trzech podstawowych pakietach oraz dziewięciu dodatkowych, ze stacjami premium i usługami VoD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Cyfrowy Polsat z nową ofertą telewizji: 3 główne pakiety i 9 dodatkowych

Nowa oferta telewizyjna Cyfrowego Polsatu obejmuje trzy główne pakiety: S za 20 zł miesięcznie, M za 30 zł miesięcznie i L za 60 zł miesięcznie.

Każdy z nich zawiera inny zestaw stacji:- pakiet S to 50 kanałów w telewizji satelitarnej, a 56 w telewizji kablowej IPTV (m.in. kanały podstawowe i stacje tematyczne Telewizji Polsat),- pakiet M obejmuje 72 kanały w telewizji satelitarnej, a 78 w telewizji kablowej IPTV (oprócz tych z pakietu S kanały z oferty TVN Discovery, m.in. Eurosport, TVP Seriale i TV Republika),- pakiet L to 124 kanały w telewizji satelitarnej i 135 w telewizji kablowej IPTV (oprócz tych z pakietu M jest tam ponad 50 dodatkowych kanałów filmowych, z bajkami i edukacyjnych, m.in. AXN, BBC Brit, Cartoon Network, Disney Channel, Fox, MTV Music 24, Paramount Channel).

Do każdego z pakietów podstawowych można dokupić, na czas określony lub nieokreślony, wybrany z dziewięciu pakietów dodatkowych:- pakiet Polsat Sport Premium (za 20 zł miesięcznie) oferuje dwa kanały i cztery serwisy PPV z transmisjami meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów i Ligi Europy,- pakiet Eleven Sports (10 zł miesięcznie) z trzema stacjami sportowymi tej marki,- pakiet HBO + HBO GO (20 zł miesięcznie),- pakiet Cinemax (10 zł miesięcznie),- pakiet Ekstraklasa (10 zł miesięcznie) obejmujący dwie stacje Canal+ Sport z transmisjami meczów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy,- pakiet FilmBox (10 zł miesięcznie) z pięcioma stacjami filmowymi,- pakiet Dzieci (10 zł miesięcznie) zawierający 10 kanałów z bajkami,- pakiet Rozrywka (10 zł miesięcznie) z 6 kanałami tylko dla dorosłych,- pakiet VOD dostępny tylko w ofercie telewizji satelitarnej (10 zł miesięcznie) z filmowymi hitami na czterech kanałach,- pakiet Filmy i seriale Online (10 zł miesięcznie) z treściami z platformy Cyfrowy Polsat GO na dekoderze lub mobilnie z opcją on the go.

Pakiet Ekstraklasa jest dostępny jedynie wraz z pakietem L, pakiet Cimenax - jedynie z S, a Dzieci - tylko z S i M.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-analizuje-pozyskanie-inwestora-dla-infrastruktury-telekomunikacyjnej,7170483817158273a ##

grafika

W promocji jeden lub dwa miesiące gratis

W przypadku pakietów M i L usługi CatchUP i on the go są oferowane bez dodatkowych opłat. W pakiecie S każda z tych opcji kosztuje 5 zł miesięcznie

Przy wyborze każdego pakietu użytkownik otrzymuje jeden miesiąc bez opłat, natomiast przy kupnie pakietu L z pakietem dodatkowym gratis są pierwsze dwa miesiące.

Przy podpisaniu umowy na 24 miesiące dostępne są dodatkowo stacje Nickelodeon, Nick Jr, Nicktoons, Cinemax i Cinemax 2.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/firmy-placace-najwiekszy-podatek-dochodowy-cit-w-2019-roku-cyfrowy-polsat-przed-tvn-allegro-przed-olx-liderem-pko-bp,7170479860070529a ##

Cyfrowy Polsat przygotował kilka gotowych wariantów ofert z filmowymi i sportowymi kanałami premium: za 60, 80 i 120 zł miesięcznie.

grafika

- Stworzyliśmy maksymalnie prostą pakietyzację - pakiety podstawowe i tematyczne, które można sobie dowolnie dobierać. Chcemy dać klientom maksymalną elastyczność i komfort korzystania z nowoczesnych usług, zachowując przy tym atrakcyjne ceny. W możliwie najlepszy sposób połączyliśmy bogactwo kanałów i treści VOD, najnowsze dekodery i możliwości oglądania telewizji w dowolnie wybranym czasie oraz prostą i intuicyjną ofertę, co jest odpowiedzią na zbadane oczekiwania naszych klientów - komentuje Piotr Szymanowski, dyrektor departamentu strategii marketingowej w Cyfrowym Polsacie i Polkomtelu.

grafika

W drugim kwartale br. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat zanotowała spadek przychodów sprzedażowych o 2,1 proc. do 2,86 mld zł oraz wzrost zysku netto z 268,9 do 290,7 mln zł. Liczba sprzedanych usług telefonii mobilnej w modelu abonamentowym zwiększyła się o 7,8 proc.

Na koniec czerwca br. z grupa Cyfrowy Polsat miała sprzedanych 5 mln jednostkowych usług (RGU) płatnej telewizji w modelu abonamentowym (1,1 proc. mniej niż rok wcześniej), z czego 1,2 mln z opcją multiroom (2 proc. więcej niż przed rokiem).

Jacek Braciak w reklamach telewizji w Cyfrowy Polsacie

Nową ofertę telewizyjną Cyfrowego Polsatu wspiera kampania marketingowa opowiadająca o perypetiach rodziny, w której ojca i męża gra Jacek Braciak. Akcja składa się z dwóch głównych spotów: wizerunkowego i promującego pakiet M.

Jacek Braciak w kampaniach usług telewizyjnych Cyfrowego Polsatu występuje od półtora roku. W poprzedniej dużej akcji, na początku br., reklamował telewizję internetową OTT z dekoderem.

 

Nowa akcja reklamowa obejmuje telewizję, internet oraz radio. Kreacją kampanii zajęła się agencja Grey Group, spoty wyreżyserował Piotr Janowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny TFP, za postprodukcję wideo Televizor, a za postprodukcję dźwięku jogibaboo.studio.

Planowaniem i zakupem mediów zajumuje się dom mediowy Vizeum.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska