Data PR pozyskała nowego klienta

Agencja Data Public Relations podpisała umowę na stałą obsługę firmy Armatura Kraków SA, producenta armatury łazienkowej.

ppr
ppr
Udostępnij artykuł:

Rok temu firma rozpoczęła restrukturyzację i reorganizację.

Działania agencji skupią się na utrwalaniu pozytywnego wizerunku spółki i marki Armatura w mediach, wśród klientów i partnerów strategicznych. Data PR zajmie się: ujednoliceniem wizerunku, media relations, oraz komunikacją marketingową.

Tym samym odpowiedzialna będzie za kreowanie aktywności publicznej i medialnej Armatury Kraków.

ppr
Autor artykułu:
ppr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?