Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina

Agencje należące do grupy Dentsu Aegis Network, Carat, dentsu X oraz Isobar Poland są odpowiedzialne za przeprowadzenie loterii  oraz kampanii dla marki serów Arla.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Dentsu Aegis Network przeprowadzi kampanię i loterię Arla Apetina

Kampania i loterią odbędą się pod hasłem „Podkręć smak z Apetiną”. Działania wystartują 2 maja i potrwają do 14 czerwca.

Działania dentsu X prowadzone w ramach loterii obejmują koncepcję, przygotowanie oraz obsługę loterii konsumenckiej, kreację i przygotowanie witryny internetowej z loterią oraz przygotowanie key visuals i materiałów POS. Isobar zajął się web developmentem strony. Carat zajął się opracowaniem strategii kampanii oraz zakupem mediów do akcji.

Arla dołączyła do klientów dentsu X i Isobar w kwietniu br.

Dom mediowy Carat współpracuje z firmą od 2004 roku, odpowiadając za obsługę mediową marek Lurpak, Castello, Arla Protein oraz Apetina. Do tej pory działania realizowane były z wykorzystaniem kanałów: TV (w tym product placement), digital - kampanie display, search, social media, OOH czy content marketing (tworzenie dedykowanych formatów kulinarnych w TV i digital).

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style