SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dentsu Aegis Network tworzy Dentsu Data Services, na czele Tomasz Chojnecki

Holding marketingowy Dentsu Aegis Network Polska zintegrowało zasoby grupy w zakresie marketingu opartego na danych w nowej jednostce pod nazwą Dentsu Data Services (DDS). Na jej czele stanął Tomasz Chojnecki, dyrektor rozwoju biznesu.

Tomasz ChojneckiTomasz Chojnecki

W ramach nowej jednostki DDS działa 25 ekspertów i konsultantów w zakresie analityki, zarządzania danymi i marketing technology. Wcześniej funkcjonowali w różnych spółkach będących częścią Grupy Dentsu.

DDS ściśle współpracuje ze wszystkimi zespołami w ramach Dentsu Aegis Network. Ma zapewnić fachową wiedzę, narzędzia i usługi pomagające w rozwiązywaniu konkretnych wyzwań biznesowych klientów, wykraczając poza zakres komunikacji marketingowej.

Szefem jednostki został dyrektor rozwoju biznesu Tomasz Chojnecki, poprzednio pełniący tę funkcję w Vizeum Polska. Będzie raportować do chief commercial officera Arkadiusza Szulca.

- Zdaliśmy sobie sprawę, że mamy na pokładzie ogromny kapitał w obszarze wykorzystywania danych z różnych źródeł – od klientów, z prowadzonych przez nas badań oraz od naszych partnerów - który wymaga jedynie reorganizacji i uspójnienia. Jest to wyjście naprzeciw rosnącemu zainteresowaniu klientów kompleksowymi rozwiązaniami w zakresie marketingu opartego na danych - mówi Tomasz Chojnecki.

DDS korzysta z narzędzi advertising oraz marketing technology, zarówno własnych, lokalnych jak i sieciowych. Są to przede wszystkim rozwiązania dostarczane przez Merkle oraz iProspect, będących częścią Dentsu Aegis Network. Jedno z rozwiązań, platforma Merkle M1 (dla której zapleczem jest badanie CCS oraz dane 2nd i 3rd party) daje możliwość prowadzenia całkowicie spersonalizowanej komunikacji w oparciu o dane. W ramach struktury DDS w Polsce działa wyspecjalizowana komórka Research & Development, zajmująca się tworzeniem takich narzędzi i rozwiązań.

Za opracowanie koncepcji wykorzystującej dostępne dane i adresującej konkretne wyzwanie klienta odpowiada komórka Data Strategy. Zajmuje się doradztwem w zakresie wykorzystania danych oraz współpracą z klientem – od momentu sformułowania wyzwania, poprzez analizę źródeł danych i wypracowanie koncepcji, aż po wdrożenie rozwiązania i ocenę efektów jego działania. W trakcie realizacji całego projektu klient może liczyć na pełne wsparcie oraz konsulting strategiczny ze strony Data Strategy.

- Dane to nowa waluta, a technologia to warunek sukcesu. Prawdopodobnie kwestie danych i automatyzacji są obecnie dyskutowane we wszystkich organizacjach, bez względu na ich wielkość oraz niezależnie od tego, czy jest to agencja, reklamodawca czy medium mówi Sławomir Stępniewski, CEO Grupy Dentsu Aegis Network Polska.

DDS realizuje projekty zarówno dla klientów spółek Dentsu Aegis Network, jak i klientów zewnętrznych.

Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network tworzy Dentsu Data Services, na czele Tomasz Chojnecki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl